برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اتومبیلرانی فرمول یك تیم فراری قهرمان شد

رقابت های اتومبیلرانی فرمول یك آلمان با قهرمانی تیم فراری به پایان رسید. در دور نهایی مسابقه های اتومبیلرانی فرمول یك آلمان كه در پیست اتومبیلرانی هاكنهایم برگزار شدفرناندو آلونس ازتیم اتومبیلرانی فراری با كسب زمان یك ساعت و 27 دقیقه و 38 ثانیه و 864 هزارم ثانیه و میانگین سرعت 209 كیلومتر در ساعت زودتر از سایر شركت كنندگان ازخط پایان گذشت و عنوان نخست را كسب كرد.

پس از آلونسو ، فیلیپه ماسا دیگرراننده تیم فراری با 4 ثانیه و 196 هزارم ثانیه اختلا ف دوم شد و سباستیان و تل از تیم ردبول در جایگاه سوم قرارگرفت .

در پایان این مسابقه تیم فراری با وجود قهرمانی به خاطر رعایت نكردن قوانین دستور تیمی و این كه فیلیپه ماسا راننده این تیم با وجود سرعت بالا تر و شانس قهرمانی با كم كردن سرعت خود شانس قهرمانی را به فرناندوآلونسو دیگر راننده این تیم داد به پرداخت 65 هزار پوندجریمه نقدی محكوم شد و احتمال می رود فدراسیون ورزش های موتوری تحریم هایی را برای این تیم وضع كند.

در رده بندی كلی رقابت های اتومبیلرانی فرمول یك جهان هم اكنون لوئیس همیلتون از تیم اتومبیلرانی مك لارن با كسب 157 امتیاز در رده نخست قرار دارد ؛ وینسون باتون دیگر هم تیمی وی با 143 امتیاز و مارك وبر از تیم ردبول با 136 امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند.
تاریخ: 1389/5/4
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: