برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مقصودلو در گفتگو با مهر:قول می‎دهم فینالیست بازی‎های ساحلی شویم/ به دنبال سرمربی هند هستیم

رئیس فدراسیون کبدی با یادآوری اینکه تیم ملی ایران در دوره پیشین بازی‎های ساحلی صاحب مدال برنز شد، گفت: برای این دوره بازی‎های آسیایی خیزمان در جهت کسب مدال طلاست اما فقط برای فینالیست شدن قول می‎دهم.

محمدرضا مقصودلو در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تاکید بر آمادگی تیم ملی کبدی ایران به دیدارهای تدارکاتی اخیر برابر تیم ملی پاکستان که همه آنها با پیروزی تیم کشورمان همراه بود، اشاره کرد و اظهارداشت: تیم ملی کبدی ایران 6 دیدار برابر پاکستان برگزار کرد و در هر 6 بازی هم صاحب پیروزی شد این در حالی است که پاکستان و هند از قدرت‎های اصلی به حساب می‎آیند.

وی تصریح کرد: تیم ملی پاکستان چندی پیش در مسابقات جنوب شرق آسیا هند را شکست داد. چهار نفر از بازیکنان پاکستان که در این رقابت‎ها حضور داشتند، در دیدارهای تدارکاتی اخیر هم برابر تیم ملی ایران بازی کردند اما با این حال ملی‎پوشان کشورمان پیروز بازی‎های برگزارشده بودند. این موضوع حکایت از آمادگی بالای تیم ملی ایران دارد.

رئیس فدراسیون کبدی با یادآوری اینکه تیم ملی ایران در بازی‎های ساحلی مسقط عمان صاحب مدال برنز شد و دوره جدید این بازی‎ها هم از 29 خردادماه در چین آغاز می‎‏شود، خاطرنشان کرد: خیز ما برای کسب مدال طلا بازی‎های ساحلی چین است اما فقط در مورد حضور در فینال قول می‎دهم. تیم ملی ایران حتما فینالیست می‎شود و امیدوارم در این مرحله هم پیروز شود.

مقصودلو با یادآوری اینکه در حال حاضر مربیان ایرانی هدایت تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان کشورمان را برعهده دارند، گفت: هند به عنوان یکی از قدرت‎های اصلی کبدی آسیا مربیان خوبی در اختیار دارد. درخواست جذب مربی از این کشور را داده‌ایم اما هنوز با آن موافقت نشده است، چون ما به دنبال در اختیار گرفتن سرمربی تیم ملی هند هستیم اما هنوز موفق به انجام آن نشده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه 26 تا 31 مهرماه سال جاری و به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و زنان به میزبانی گرگان برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‏‎کنیم در هر یک از بخش‏های این مسابقات دوازده تیم شرکت کنند. در جریان برگزاری این مسابقات و در نوبت صبح رقابت‌های بانوان و در نوبت عصر رقابت‎های مردان برگزار می‎شود.

مقصودلو تاکید کرد: تیم ملی ایران دو سال پیش در مسابقات ویتنام به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. این عنوانی بود که در بازی‎های آسیایی گوانگجو هم نصیب تیم ایران شد. تیم بانوان هم در این بازی‎‏ها به مدال برنز دست یافت. امیدواریم  بتوانیم امسال و با داشتن امتیاز میزبانی عنوان‎های بهتری را از آن خود کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به بودجه این فدراسیون در سال 90 در مورد بودجه درخواستی برای سال جدید توضیح داد و اظهارداشت: 700 میلیون بودجه مصوب فدراسیون کبدی برای سال گذشته بود که البته در مجموع 992 میلیون گرفتیم و از کمیته ملی المپیک هم 280 میلیون در اختیارمان قرار گرفت. بودجه فدراسیون کبدی برای سال 91 هنوز تصویب نشده اما طبیعی است که درخواست کرده‎ایم افزایش بودجه داشته باشیم.


تاریخ: 1391/2/30
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: