برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عمیدی:تحمل انتقادات در فدراسیون پینگ پنگ پایین است

تهران -دبیر مستعفی فدراسیون پینگ پنگ با بیان اینکه اهالی این رشته ورزشی کم حاشیه هستند،گفت:متاسفانه مسوولان فدراسیون تحمل انتقادات را ندارند.

'امیر عمیدی'که پس از 9 ماه همکاری با فدراسیون پینگ پنگ به تازگی ازمسوولیت خود کناره گیری کرده است، روز سه شنبه درگفت و با ایرنا افزود:ادامه این وضعیت در این فدراسیون به هیچوجه به صلاح ورزش کشور نیست.

وی با اشاره به استعفای سه دبیر در طول ریاست کوتاه فعلی این فدراسیون تصریح کرد:این استعفاها محدود به مدیران نمی شود و کادرفنی تیم ملی و رده های پایه نیز به دلایل گوناگون مجبور به قطع همکاری با این فدراسیون شده اند.

عمیدی گفت:زمانی من مسوولیت دبیری این فدراسیون را پذیرفتم که مسوولان با پیشکسوتان، ‌مربیان،‌کادر فنی و حتی کارکنان این فدراسیون مشکل داشتند.

وی افزود:به هیچ وجه ازکاری که کردم متاسف نیستم چرا که توانستم قسمت بیشتر حواشی این فدراسیون را در طول مدت همکاری ام با این فدراسیون جمع کنم.

دبیر مستعفی فدراسیون پینگ پنگ گفت:خوشبختانه امروز ملی پوشان دیگر مسابقات فدراسیون را تحریم نمی کنند و پیشکسوتان و معترضان نیز سکوت اختیار کرده اند و کمتر اعتراض می کنند.

دبیرسابق فدارسیون پینگ پنگ تصریح کرد:‌مشکل این فدراسیون ریشه ای است و مسوولان وزارت ورزش باید هرچه سریع تر به داد اهالی این رشته برسند تا قهرمانان،پیشکسوتان و سایر اهالی مرتبط با این ورزش بیش از این آسیب نبینند.

به اعتقاد وی تنها راه حل پیش روی مسوولان وزارت ورزش قرار گرفتن یکی از اهالی پینگ پنگ در راس مدیریت این فدراسیون است.

ورزشی**9144**1440

تاریخ: 1391/3/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: