برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مدیرعامل مس: قلعه نویی مایل به ماندن در تبریزاست

کرمان - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بابیان اینکه قلعه نویی مایل به ماندن درتبریز است، گفت: تیم مس کرمان برای برگزاری اردوی بدنسازی پیش از آغاز رقابت های لیگ دوازدهم در ابتدای فصل،در یکی از کشورهای همسایه اردو می زند.

'اردشیر سعد محمدی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فرصت کمی برای اردوی خارج از کشور ودریافت روادید برای کشورهای اروپایی داریم وبه دلیل اینکه برای انجام تمرینات بدن سازی باید در نقطه ای بالاتر از سطح دریا باشیم، اردوی پیش از آغاز مسابقات در اروپا برگزار نمی شود.

وی ادامه داد: اما برای نیم فصل به طور قطع یا در کمپ باشگاه هامبورگ و یا در اسپانیا در کمپ باشگاه رئال مادرید اردوی فنی، علمی و اجرایی برای بازیکنان خواهیم داشت.

سعد محمدی، خاطرنشان کرد: در لیگ فصل بعد علاقمند به حضور تیم مس کرمان جزء شش تیم اول جدول هستیم زیرا معتقدم برای حرکت به سمت بالا، باید پله ای و ریشه دار جلو رفت و تیم باید بتواند همیشه جایگاه خود را حفظ کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در رابطه با جذب بازیکن برای حضور در ترکیب تیم مس کرمان درفصل آینده، بیان کرد:بزودی در رابطه جذب بازیکن جلسه ای را با مسوولان خواهیم داشت وتذکرات لازم برای بستن تیمی منسجم و قوی نشستی را با مجموعه کار خواهیم داشت.

وی بیان کرد: من با اکثر مربیان مانند استیلی، قلعه نویی، ابراهیم زاده وسایر گزینه ها آشنایی دارم وبرای حضورقلعه نویی در مس کرمان با او صحبت شد اما وی علاقمند به باقی ماندن در تراکتور و حضور در جام باشگاههای آسیا با این تیم بود و در مسیر مربیگری خود برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

سعد محمدی، در رابطه با حضور 'ابراهیم قاسم پور' در راس کادر فنی تیم مس کرمان، گفت: وی از نظر فنی از مربیان بسیار با تجربه و با دانش روز است و این مسئله را از نزدیک حس کرده ام و نتایج خوبی را با حضور وی در مس در انتهای فصل گذشته به دست آوردیم.

وی افزود: با وجود اینکه تفکر تاکتیکی قاسم پور با بازیکنان موجود در مس همخوانی نداشت، اما قاسم پور درلیگ امارات دو تیم رااز لیگ دو به لیگ یک آورده و در لیگ برتر ایران نیز حضور چندین ساله دارد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، خاطرنشان کرد: قاسم پور مربی با نظم و دانش است فقط مسئله جذب بازیکن برای تیم با تفکرات تاکتیکی خودش مطرح است که من معتقدم در مس کرمان می تواند با آماده شدن فضای تیمی، حضور مقتدری و قوی را با توجه به امکانات باشگاه مس کرمان، شاهد باشیم.

سعد محمدی، در بخش دیگری در رابطه با سقوط تیم مس سرچشمه از رقابت های لیگ برتر فوتبال، بیان کرد: این تیم از نظر مالی مورد حمایت قرار داشت و حمایت مالی از این تیم، بیشتر از تیم های شاهین بوشهر، ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان بود.

وی با اشاره به دلایل سقوط تیم مس سرچشمه، خاطرنشان کرد: با توجه به استناد فدراسیون فوتبال مبنی بر این که دو تیم نمی توانند از یک شرکت در لیگ برتر حضور داشته باشد، تا روزهای آخر تکلیف ما مشخص نبود که حضور داریم یا خیر و به همین دلیل نتوانستیم مربی و تیم دلخواه را جذب کنند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، افزود: به دلیل کمبود زمان، بدنسازی تیم مس سرچشمه در مدت هشت هفته اتفاق نیفتاد و بازیکنان تیم از نظر بدنی در نیم فصل اول ضعیف بودند اما در نیم فصل دوم شرایط تغییر کرد.

سعد محمدی، خاطرنشان کرد: تمامی بازی های تیم مس سرچشمه به خاطر ارتفاع زیاد این شهر از سطح دریا در کرمان برگزار شد و این تیم در 34 هفته میهمان حریفان خود بود و نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند.

وی ادامه داد: با وجود چنین مسائلی بود که تیم نتوانست شکل واقعی را به خود بگیرد و در لیگ برتر حضور قوی داشته باشد.

سعد محمدی، بیان کرد: شرایط تیم ها در رقابت های لیگ برتر با لیگ دسته یک فرق می کند، برنامه ریزی می خواهد که نداشتن زمان کافی، عدم انتخاب بازیکن و نبودن فضای مناسب کاری، باعث این روند در تیم مس سرچشمه شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: برای فصل آینده تیم مس سرچشمه نشستی را با مسوولان تیم داشتیم و قرار شد حداکثر تا هفته آینده مربی تیم انتخاب و بازیکنان مورد نیاز جذب شوند تا حضور پر رنگی را برای سرچشمه در لیگ دسته یک شاهد باشیم.ک/3

7443/2624

تاریخ: 1391/3/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: