برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خبرهایی از فدراسیون انجمن‎های ورزشی

خبرهایی از فدراسیون انجمن های ورزشی مبنی بر آغاز لیگ بیسبال باشگاه های کشور؛ ابراز رضایت مدیر فنی تیم ملی راگبی از ورزشکاران این تیم، اعزام تیم ملی راگبی به مالزی و پیگیری مسابقات لیگ زیرگروه دارت را در خبرگزاری مهر می خوانید.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‎های ورزشی، سومین دوره مسابقات بیس بال لیگ باشگاه‌های کشور از تیرماه آغاز می‎شود. لوله اسپادانا اصفهان، مس کرمان، هیئت انجمن‌های ورزشی هرمزگان، نماینده مرکزی و نماینده بوشهر (منطقه جنوب)، آذرخش تهران، شهرداری سمنان، هیئت انجمن‎های ورزشی قم، هیئت انجمن‎های ورزشی خراسان رضوی و نیوصاد گیلان (منطقه شمال) 10 تیم شرکت کننده در این رقابت‎ها هستند. مسابقات منطقه شمال از 18 تیرماه و مسابقات منطقه جنوب از 24 تیرماه آغاز می‌شود.

اعزام تیم ملی راگبی به مالزی
تیم ملی راگبی ایران با ترکیبی متشکل از 23 بازیکن به منظور شرکت در رقابت‎های قهرمانی "سید دو" آسیا بامداد دوشنبه راهی کوالالامپور مالزی می‎شود. این رقابت‎ها از 11 خردادماه آغاز می‎شود و تیم ایران در روز نخست به مصاف تایلند می‌رود.

مسابقات لیگ زیرگروه دارت پیگیری شد
مرحله چهارم دور برگشت رقابت‎های زیر گروه دارت کشور در بخش مردان به میزبانی مجموعه ورزشی شهید کشوری برگزار شد که طی آن جواد دانشور در صدر رده‎بندی ورزشکاران شرکت کننده قرار گرفت. در این رده‎بندی فریبرز مراد کهن، سعید ستایش و سعید معزالدین در رده‎های دوم تا چهارم قرار گرفتند.


 امانت داری و
تاریخ: 1391/3/7
کلمات کلیدی: ، ، ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: