برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دلایل تیم هندبال سپاهان نوین برای سفر نکردن به سبزوار

اصفهان- سرپرست تیم هندبال سپاهان نوین گفت: تغییر زمان برگزاری دیداربا ثامن الحجج (ع ) سبزوار موجب شد نتوانیم برای انجام این دیدار به سبزوار سفر کنیم.

'حسین نقشینه' روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهارداشت: این دیدار قرار بود روز شنبه در سبزوار برگزار شود و باشگاه سپاهان اقدامات لازم را برای اعزام این تیم انجام داده بود.

وی افزود: اما فدراسیون هندبال زمان برگزاری این دیدار را از روز شنبه به یکشنبه تغییر داد و این خبر بسیار دیر به باشگاه داده شد.

سرپرست تیم هندبال سپاهان نوین تصریح کرد: قرار بود روز پنجشنبه با اتوبوس به سبزوار برویم اما پس از آنکه به باشگاه تغییر زمان برگزاری مسابقه اطلاع داده شد ، تصمیم گرفیتم با اولین پرواز روز شنبه به مشهد و سپس بوسیله اتوبوس به سبزوار برویم.

وی با اشاره به اینکه مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران می باشد،اظهارداشت: در چنین شرایطی برای تهیه 25 بلیت پرواز مشهد در کمتر از 24 ساعت بسیار سخت است و تلاش باشگاه سپاهان برای تهیه بلیت اصفهان - مشهد از شرکت های هواپیمایی نتیجه نداد.

نقشینه تاکید کرد: به همین دلیل نتوانستیم خود برای دیدار با تیم ثامن الحجج ( ع ) در سبزوار حاضر شویم.

وی با اشاره به انتشار برخی از اخبار در باره این دیدار و متهم کردن تیم سپاهان نوین به تبانی تصریح کرد: کمیته انضباطی فدراسیون هندبال هنوز در این باره تصمیم نگرفته است اما در صورتیکه رای علیه ما صادر شود ، در این شرایط نتیجه بازی 10 بر صفر به سود ثامن الحجج ( ع ) اعلام خواهد شد.

سرپرست تیم هندبال سپاهان نوین افزود: این نتیجه به ضرر باشگاه سپاهان است زیرا در صورتیکه در سبزوار حاضر می شدیم امکان نداشت نماینده سبزوار با اختلاف 10 گل مقابل ما به برتری برسد.

وی افزود: افرادی که عدم حضور ما را به نتایج تیم فولاد مبارکه سپاهان ارتباط می دهند از هندبال شناختی ندارند زیرا غیر ممکن است تیمی که پیش از این در خانه خود با اختلاف یک گل سپاهان نوین را شکست داده است بتواند با اختلاف بیش از 10 گل این تیم را مغلوب کند.

قرار بود دیدار تیم های هندبال ثامن الحجج سبزوار ( عج ) و سپاهان نوین عصر یکشنبه در سبزوار برگزار شود که به دلیل غیبت تیم سپاهان نوین، این دیدار انجام نشد.

ت/7132/1042

تاریخ: 1391/3/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: