برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

فینال سوپرلیگ گلف مردان در اهواز برگزار می شود

تهران-بازی برگشت فینال سوپر لیگ گلف مردان روزهای 11و 12 خرداد ماه در زمین گلف اهواز برگزار می شود تا با انجام آخرین دیدار باقیمانده از این رقابتها قهرمان اولین دوره سوپر لیگ گلف مردان مشخص شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، تیم ال سو تهران هفته گذشته در بازی رفت از مرحله نهایی در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران رودرروی ملی حفاری اهواز قرار گرفت که در پایان تیم شرکت ملی حفاری اهواز با نتیجه 4بر 2 مغلوب میزبان خود شد.

بنابر این اواخر هفته جاری تیم ملی حفاری اهواز میزبان دور برگشت فینال سوپر لیگ گلف کشور است تا با انجام آخرین دیدار باقیمانده از این رقابتها قهرمان اولین دوره سوپر لیگ گلف مردان مشخص شود.

در صورت پیروزی ال سو در زمین گلف اهواز، این تیم عنوان قهرمانی سوپر لیگ را به دست می آورد و ملی حفاری اهواز و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان نیز عناوین دوم وسوم سوپر لیگ گلف کشور را کسب خواهند کرد.

در صورت کسب نتیجه مساوی، طبق آئین نامه سوپر لیگ برای مشخص شدن قهرمان یک بازی دیگر میان این دو تیم در یک زمین ثالث برگزار می شود.

سوپر لیگ گلف مردان با حضور 10 تیم و در 2 گروه 5 تیمی به صورت رقابتهای رفت وبر گشت برگزار شد و اواخر هفته جاری با انجام دیدارفینال به پایان می رسد.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/3/10
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: