برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حفاری اهواز قهرمان اولین دوره لیگ برتر گلف شد

تهران- نخستین دوره مسابقات لیگ برتر گلف در بخش مردان با قهرمانی تیم شرکت ملی حفاری اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در بازی برگشت از مرحله نهایی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر گلف در بخش مردان، تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز و السو تهران در زمین گلف شرکت ملی حفاری اهواز رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه 5 بر یک از سد تیم مهمان خود گذشت.

تیم شرکت ملی حفاری اهواز در حالی به عنوان قهرمانی نخستین دوره مسابقات لیگ برتر گلف دست یافت که در بازی رفت با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف تهرانی خود شده بود.

مرحله مقدماتی نخستین دوره لیگ برتر گلف با حضور 10 تیم در 2 گروه 5 تیمی از مهر ماه سال گذشته برگزار شد که در نهایت تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز و السو تهران با شکست رقبای خود راهی مرحله نهایی شدند.

این دو تیم در دو بازی رفت و برگشت مقابل هم قرار گرفتند که تیم شرکت ملی حفاری اهواز در مجموع با نتیجه 7 بر 5 رقیب خود را برد و قهرمان شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که گرمای اهواز روی عملکرد گلف‌ بازان دو تیم تأثیر منفی گذاشته بود ولیکن در این شرایط بسیار سخت گلف بازان هر دو تیم توانستند طی 2 روز 36 میدان بازی کنند.

علیرضا مراد حاجتی، رئیس هیات گلف اهواز و محمدرضا حکیم ایمانی، دبیر فدراسیون گلف از نزدیک با ورزشکاران دیدار و طی مراسمی جام قهرمانی این مسابقات را به قهرمان لیگ برتر تقدیم کردند.

ورزشی**1584**1553

تاریخ: 1391/3/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: