برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم هندبال انگلیس خواستار برگزاری اردوی آماده سازی در ایران است

اصفهان - مدیر مرکز بین المللی توسعه هندبال اصفهان گفت : تیم هندبال انگلیس در مکاتبه با این مرکز، خواستار برگزاری اردوی آماده سازی در ایران برای شرکت در بازیهای المپیک 2012 لندن است.

به گزارش ایرنا،'علیرضا حبیبی' روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درخواست انگلیسی ها برای برگزاری این اردوی آماده سازی تیرماه می باشد و این مرکز درخواست تیم هندبال انگلیس برای برپایی اردوی آماده سازی چند روزه در ایران را به فدراسیون هندبال کشورمان ارائه کرده است.

وی افزود: در صورت فراهم شدن برگزاری اردوی آماده سازی تیم انگلیس در ایران ، مرکز بین المللی توسعه هندبال اصفهان آمادگی آن را دارد تا با حضور تیم های ترکیه ، جوانان و نوجوانان کشورمان تورنمنت چهارجانبه برگزار کند.

مدیر مرکز بین المللی توسعه هندبال اصفهان همچنین از برگزاری اردوی آماده سازی تیم هندبال جوانان ایران در مجارستان خبر داد و گفت: زمینه برگزاری اردوی آماده سازی تیم هندبال جوانان کشورمان در مجارستان با همکاری این مرکز فراهم شده است.

وی افزود:این تیم از 23 خردادماه به مدت 10 روز در اردوگاه ورزشی 'گلوبال' مجارستان اردوی آماده سازی برگزار می کند.

به گفته وی ، تیم هندبال جوانان ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند ، در این اردوی آماده سازی چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار خواهد کرد.

وی هدف از راه اندازی مرکز بین المللی توسعه هندبال اصفهان را برقراری ارتباط با نهادهای بین المللی و فدراسیون کشورهای صاحب نام در هندبال بیان کرد و افزود: یکی از مهمترین ضعف های هندبال ایران عدم برقراری ارتباط با مراکز و نهادهای بین المللی می باشد.

حبیبی افزود: این مرکز در زمینه های برقراری ارتباط کمیته های مختلف فدراسیون هندبال ، باشگاههای ورزشی ، مربیان و ورزشکاران در راستای بهره گیری از تجارب و آخرین یافته های علمی این رشته ورزشی با نهادهای بین المللی این نقش آفرین خواهد بود.

وی اظهار داشت: تعدادی از مدرسان بین المللی هندبال از کشورهای جمهوری چک ، مجارستان ، دانمارک و صربستان به عنوان مدرس با مرکز بین المللی هندبال اصفهان همکاری می کنند.

مدیر مرکز بین المللی توسعه هندبال اصفهان افزود: این مرکز برای برگزاری آموزش هندبال با حضور مدرسان یاد شده در داخل کشور آمادگی دارد و متقاضیان می توانند درخواست های خود را برای برگزاری این دوره های آموزشی به این مرکز یا فدراسیون هندبال ارسال نمایند.

وی همچنین اظهارداشت: این مرکز می تواند اطلاعات لازم را برای برگزاری اردوهای آماده سازی ، دوره های آموزشی و تورنمنت های بین المللی که در خارج از کشور برگزار می شود را در اختیار باشگاهها و تیم های داخلی قرار دهد.

وی همچنین ارائه خدمات آموزشی از طریق فیلم های ویدئویی ، لوح فشرده و جزوه های آموزشی برای مربیان، داوران و ورزشکاران هندبال را از دیگر فعالیت های مرکز بین المللی توسعه هندبال اصفهان بیان کرد.

پ/7132/1042

تاریخ: 1391/3/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: