برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان: ورزشکاران المپیکی قایقرانی برای افتخارآفرینی تلاش می کنند

تهران - سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: پنج ورزشکار المپیکی قایقرانی کشورمان در بازی های المپیک 2012 لندن تلاش خواهند کرد با کسب رکوردهای قابل قبول، افتخارآفرینی کنند.

به گزارش ایرنا، 'محمد شروین اسبقیان' عصر روز چهارشنبه در محل دریاچه مجموعه آزادی تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود امروز با پنج ورزشکار المپیکی قایقرانی نشستی داشته و شرایط آنان را برای حضور قدرتمند در بازی های المپیک 2012 لندن مورد برسی قرار دهیم.

در این نشست که با حضور ناصر طالبی سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی و مربیان المپیکی قایقرانی کشورمان برگزار شد، سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: امروز ورزشکاران ایران به عنوان یک سرباز در خدمت ورزش کشور هستند و حضور آنان در بازی های المپیک لندن، مایه افتخار و مباهات برای میهن اسلامی است.

اسبقیان گفت: امروز حضور مربیان ایرانی و تاثیرگذاری آنان در میادین ورزشی برای ورزشکاران ما مایه افتخار و خوشحالی است و این افتخار بزرگی برای ایران اسلامی به حساب می آید که دارای چنین سرمایه های بزرگی است.

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: تلاش این مربیان به همراه مربیان خارجی حاضر در کشور و همت بالای ورزشکاران کشورمان باعث کسب سهمیه بازی های المپیک در این رشته شده است.

وی افزود: برنامه اصلی فدراسیون قایقرانی برای بازی های آسیایی آینده و بازی های المپیک 2016 است و کسب افتخار برای حضور قدرتمند در این دو رویداد آینده، دور از دسترس ورزشکاران کشورمان نخواهد بود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در این فدراسیون گفت: امروز این افتخار را دارم که در حضور قایقرانان المپیکی کشورمان (محسن شادی، احمدرضا طالبیان، احمد احمدی، سولماز عباسی و آرزو حکیمی) هستم و با شناختی که از آنان دارم، عزم راسخ آنان را برای موفقیت در بازی های المپیک 2012 لندن می بینم.

اسبقیان گفت: تلاش ما برای منافع ملی است و باید شرایطی را در این رشته ورزشی فراهم کنیم که به منافع ملی ما لطمه نخورد و اگر تغییراتی در سطح مدیریتی ایجاد می شود، این تغییر و تحول را با منافع شخصی همسو نکرده و تلاش ما برای پیشرفت کاری کشورمان باشد.

وی گفت: تغییرات براساس ضوابط است و مسوولان ورزش کشور با دیدی مثبت و به نفع کشور تصمیم گیری می کنند و در این زمینه نباید دست به کار احساسی زد و منافع ملی را نادیده گرفت.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در پایان گفت: به عنوان یک ورزشکار، مربی و مدیرکل تربیت بدنی در طول عمرم در خدمت ورزش بودم و امیدوارم بتوانم در آینده کمکی به سیر صعودی ورزش قایقرانی کنم.

ورزشی. ** 1587 ** 1589

تاریخ: 1391/3/17
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: