برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

شادی:تمرینات آمادی سازی خود را برای حضوری موفق درالمپیک شروع کرده ام

تهران - قایقران المپیکی ایران گفت:تمرینات آماده سازی خود را برای حضوری موفق در بازی های المپیک 2012 لندن از یک هفته قبل در سد شهرچای ارومیه و زیر نظر مربی ازبکی ام شروع کرده ام.

'محسن شادی' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بعداز رقابتهای انتخابی بازی های المپیک در کره جنوبی که اردیبهشت ماه برگزار شد،تمرینات خود را از هفته گذشته آغاز کردم.

وی افزود:به دلیل از دست دادن یکی از بستگانم مدتی از نظر روحی و روانی با مشکل مواجه بودم و تلاش می کنم که هرچه زودتر به شرایط بهتر روحی برسم.

شادی تصریح کرد:حضورم در تهران به منظور تست در آکادمی ملی المپیک و فدراسیون پزشکی بوده و پس از نشست با مسولان فدراسیون قایقرانی مجددا برای پیگیری تمریناتم به ارومیه بازخواهم گشت.

قایقران المپیکی ایران گفت:شرایط تمرینی مثل گذشته است و مشکلاتی از جهت اردوی آمادگی ندارم و تلاشم رسیدن به شرایط مطلوب برای حضوری قدرتمند در بازیهای المپیک 2012 لندن است.

دارنده دو مدال طلای قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا و یک مدال طلای بازیهای آسیایی 2010 و دو مدال طلای جهانی و یک مدال نقره جهان گفت :در بازیهای المپیک 2012 لندن تلاش خواهم کرد که به فینال 2 هزار متر جفت پارو سنگین وزن برسم .

وی گفت : از 19 سالگی در رده قهرمانی کار کردم و هم اکنون دارای 24 سال سن هستم و امیدوارم که در دو المپیک آینده حضور داشته باشم .

شادی با اشاره به اینکه دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد است ،گفت:دانشگاه آزاد برای شهریه 40 درصد تحفیف داده و مابقی را دریافت می کند و این برای من سنگین است و امیدوارم که مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند.

ورزشی **‌1587 **1440

تاریخ: 1391/3/18
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: