برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

مسابقات بین المللی قایقرانی آبهای آرام بوخوم آلمان آغاز شد

تهران - با آغاز مسابقات بین المللی آبهای آرام بوخوم در آلمان تیم زنان جوان ایران از دیروز (19 خرداد ماه جاری) به مصاف حریفان خود رفته اند.

به گزارش ایرنابه نقل ازفدراسیون قایقرانی،ملی پوشان تیم بانوان جوان آبهای آرام کشورمان در دور مقدماتی مسابقات بین المللی بوخوم با حریفان خود دیدار کردند.

در مسابقات مسافت 1000 متر در گروه اول مقدماتی کایاک یک نفره بانوان جوان هدیه کاظمی نماینده کشورمان با حریفانی از دانمارک، آلمان و شیلی رقابت کرد و در نهایت با زمان 5:21.29 دقیقه اول شد و به فینال راه یافت.

در این رقابت قایقرانان دانمارکی و آلمانی در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

سارا حنیف زاده نیز در گروه دوم این ماده به مصاف قایقرانان آلمانی و دانمارکی رفت و با کسب زمان 5:44.03 دقیقه دوم در رده دوم قرار گرفت و راهی فینال شد.

در این رقابت قایقرانان آلمانی جایگاه اول و سوم را از آن خود کردند.

در رقابت های مسافت 500 متر فاطمه خیرخواه در گروه 3 مقدماتی با حریفانی از فرانسه، آلمان و دانمارک روبرو شد و با کسب رکورد 2:43.91 دقیقه در رده چهارم جای گرفت و راهی نیمه نهایی شد.

در این رقابت قایقرانان آلمان و فرانسه در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

درمسابقه کایاک دونفره 500 متر در گروه اول آناهیتا آقاخان و بهناز عبدی پور در رقابت با قایقرانان آلمان و دانمارک با زمان 2:23.92 دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند و راهی نیمه نهایی شدند.

دراین مسابقه 2 قایقران از آلمان در رده های اول و سوم جای گرفتند و قایقران دانمارکی دوم شد.

در گروه دوم این ماده نیز انسیه و رقیه رهرو با حریفانی از آرژانتین، آلمان و دانمارک روبرو شدند و در نهایت با زمان 2:28.31 دقیقه پنجم شدند و به نیمه نهایی راه پیدا کردند.

درمسابقات مسافت 200 متر هدیه کاظمی در گروه اول مقدماتی به مصاف حریفان خود از آلمان و دانمارک رفت ودر نهایت با زمان 50.09 ثانیه اول شد و به فینال مسابقات راه یافت. قایقرانان آلمانی در رده دوم و سوم این مسابقه جای گرفتند.

درگروه سوم این ماده نیز فاطمه خیر خواه با حریفان آلمانی و دانمارکی رقایت کرد و در پایان با زمان 53.94 ثانیه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت.

در این رقابت قایقرانان آلمانی در رده های اول و دوم قرار گرفتند.

خیرخواه در مسابقه نیمه نهایی این ماده نیز در رده نهم قرار گرفت و از راه یابی به فینال مسابقات بازماند.

انسیه و رقیه رهرو در رقابت گروه اول کایاک دونفره 200 متربه مصاف حریفانی ازآلمان و دانمارک رفتند و در پایان با رکورد 52.40 ثانیه چهارم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند.

دراین مسابقه قایقران آلمانی اول و سوم شدند و قایقران دانمارکی در رده دوم قرار گرفت.

بهناز عبدی پور و آناهیتا آقاخان در گروه دوم کایاک دونفره 200 متر با قایقرانان آلمان، دانمارک و آرژانتین روبرو شدند و در پایان با رکورد 54.16 ثانیه پنجم شدند و به نیمه نهایی راه یافتند. در این مسابقه 2 قایقران آلمان اول و دوم و قایقران دانمارکی سوم شدند.

این مسابقات امروز 20 خرداد ماه با برگزاری دور نیمه نهایی در بوخوم آلمان ادامه خواهد یافت.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/3/20
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: