برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

عضوفراکسیون ورزش مجلس: بحث استیضاح وزیر ورزش مطرح نیست

تهران - عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت:برخلاف صحبت های مطرح شده، اصلا بحث استیضاح وزیر ورزش و جوانان مطرح نیست.

غلامرضا اسدالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: در خصوص استیضاح وزیر ورزش و جوانان تصمیمی گرفته نشده است وتنها چند روز قبل تعدادی از نمایندگان به خاطر اتفاقات فدراسیون قایقرانی به وزیر تذکر دادند.

نماینده مردم تایباد و تربت جام درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که گفتم به هیچ عنوان بحث استیضاح مطرح نبوده و در این خصوص در جلسات گذشته بحث هم نشده است.

*** نمایندگان بعضی مسایل را رسانه ای نکنند

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : بهتر است بعضی مسایل از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسانه ای نشود تا با حاشیه های کمتری روبرو شویم.

وی تاکید کرد: باید در این راه تنها به منافع ملی توجه کنیم و رسانه ای شدن اینگونه مسایل به هیچ عنوان به ما کمک نخواهد کرد.

*** مصالح کشور در اولویت است

اسدالهی درخصوص اینکه آیا وزیر ورزش و جوانان حق تغییر روسای فدراسیون ها را دارد،گفت: اگر این مساله در قانون پیش بینی شده باشد، وزیر این اجازه را دارد.

وی ادامه داد:در صورتی که وزیر این اجازه را داشته باشد،باید همه از او حمایت کنیم.زیرامصالح کشور برای ما از هر چیزی مهم تر است.

*** فدراسیون ها باید زیر نظر وزارت ورزش کار کنند

عضوفراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص ادعای برخی افراد مبنی بر فعالیت فدراسیون ها زیر نظر کمیته ملی المپیک، گفت:این مساله را به هیچ عنوان قبول ندارم و فدراسیون ها باید زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت کنند.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش بهترین جا برای فعالیت فدراسیون ها هستند و نباید برخلاف قوانین تصمیم گیری کنیم.

ورزشی **9118**1590

تاریخ: 1391/3/20
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: