برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

زنان شمشیرباز ایرانی قهرمان رقابتهای بین المللی گرجستان

تهران - تیم ملی شمشیربازی زنان ایران توانستند در اسلحه سابر مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، دیدار نهایی این رقابت ها میان ایران و تیم میزبان انجام شد و زنان شمشیرباز ایرانی موفق شدند با وجود تشویق تماشاچیان گرجستانی مقتدرانه و با نتیجه 45 بر 30 پیروز شوند و مدال طلا و مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

براساس این گزارش ، روز گذشته - 20 خرداد ماه - رقابت های شمشیربازی بین المللی گرجستان در بخش تیمی در اسلحه سابر و مسابقات انفرادی در اسلحه فلوره پی گیری شد و تیم ملی زنان کشورمان توانست با ترکیب نجمه سازنجیان ، محدثه طاهرخانی و پریماه برزگر در این رقابت ها با شکست حریفان در مرحله مقدماتی به مرحله حذفی این رقابتها راه یابد.

زنان ملی پوش ایرانی درمرحله حذفی مقابل تیم قدرتمند جمهوری آذربایجان به میدان رفتند و توانستند با شکست سنگین 45 بر 25 این تیم را هم از میان بردارند و سپس به مصاف تیم دوم گرجستان رفتند و این تیم را نیز با نتیجه 45 بر 20 از دور خارج کردند و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ارمنستان رفت و با نتیجه 45 بر 20 این تیم را نیز مغلوب خود کرد و فینال راه یافت.

در رقابت های انفرادی اسلحه فلوره هم سروناز مرتضوی دیگر شمشیرباز کشورمان با پیروزی در برابر گرجستان، ارمنستان، آذربایجان به مقام سومی این رقابت ها و مدال برنز دست یافت.

پیش از این نجمه سازنجیان در رقابت های انفرادی اسلحه سابر این مسابقات به مقام طلا دست یافته بود.

ورزشی **1828**1553

تاریخ: 1391/3/21
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: