برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دختران قایقران ایرانی به فینال رقابت های بوخوم راه یافتند

تهران - 'مینا عبداللهی ' قایقران نوجوان کشورمان هرچند که از ادامه رقابتهای کایاک انفرادی 200 متر و 500 متر نوجوانان بازماند اما توانست با کسب رکورد شش دقیقه و 54 صدم ثانیه عنوان دومی کایات یکنفره هزار متر به مرحله فینال این رقابت ها برود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات بین المللی آبهای آرام بوخوم روز گذشته -20 خرداد ماه - ادامه یافت و دختران قایقران ایرانی در مواد مختلف به مصاف حریفان رفتند.

مینا عبداللهی در کایاک یکنفره 200 متر نوجوانان با حریفانی از آلمان، دانمارک و آمریکا رقابت کرد و در پایان با زمان یک دقیقه و پنج صدم ثانیه در رده ششم قرارگرفت و از دور رقابتها خارج شد .

این قایقران نوجوان ، همچنین در بخش کایاک یکنفره 500 متر نوجوانان با حریفانی از دانمارک و آلمان رقابت کرد که در این بخش نیز با زمان دو دقیقه و 46 ثانیه و 23 صدم ثانیه عنوان ششم را بدست آورد و باردیگر از فینال بازماند.

اما عبداللهی در کایاک یکنفره، هزار متر نوجوانان با حریفانی از آلمان، آمریکا و دانمارک روبرو شد که در پایان با کسب رکورد شش دقیقه و 54 صدم ثانیه در رده دوم گرفت و راهی مرحله فینال این ماده شد.

همچنین در مسابقه نیمه نهایی کایاک دونفره، 500 متر جوانان دو تیم قایقرانی کشورمان به مصاف تیم هایی از آرژانیتن و آلمان رفتند و در نهایت خواهران 'رهرو -انسیه و رقیه -' با زمان دو دقیقه و 43 ثانیه و 21 صدم ثانیه دوم شدند و دیگر تیم کشورمان 'بهناز عبدی پور' و 'اناهیتا آقاخان' با زمان دو دقیقه و 52 ثانیه و 63 صدم ثانیه به مقام سوم رسیدند و هر دو تیم به مرحله فینال این رقابتها راه یافتند.

در این بخش قایقرانان آرژانتینی در رده اول قرار گرفتند.

براساس گزارش ، رقابت نیمه نهایی کایاک یکنفره 500 متر جوانان نیز ، با حضور 'فاطمه خیرخواه' از ایران و قایقرانانی از فرانسه، دانمارک، آلمان و آرژانتین برگزار شد که خیرخواه با کسب رکورد دو دقیقه و 46 ثانیه و 25 صدم ثانیه در رده هشتم ایستاد و از راهیابی به فینال این رقابت ها بازماند.

در بخش مردان در کایاک یکنفره 200 متر جوانان 'افشین شعبانی' با حریفانی از آلمان، دانمارک و آمریکا روبرو شد و با زمان 43 ثانیه و 36 صدم ثانیه مقام دوم را کسب کرد و به فینال A این رقابتها راه یافت.

قایقرانان آلمانی عنوان اول و سوم این ماده را کسب کردند.

این قایقران جوان ایرانی همچنین در بخش کایاک یکنفره 500 متر مردان جوان به مصاف حریفانی از آلمان ، دانمارک و هلند رفت و در پایان با زمان دو دقیقه و 14 ثانیه و شش صدم ثانیه در جایگاه نخست ایستاد و راهی فینال Aشد.

شعبانی در ادامه مسابقات در ماده کایاک یکنفره هزار متر جوانان با حریفانی از هلند، آلمان و آمریکا رقابت کرد و با زمان پنج دقیقه و 13 ثانیه و 41 صدم ثانیه در رده ششم ایستاد و از ادامه رقابتها بازماند.

در کایاک دونفره 200 متر مردان در بخش جوانان شعبانی و 'ماکان غیاثی' پس از رقابت با حریفان هلندی، دانمارکی و آلمانی به زمان 43 ثانیه و 24 صدم ثانیه رسیدند و با کسب مقام پنجم از دور رقابت ها کنار رفتند.

مسابقات بین المللی آب های آرام امروز -21 خرداد ماه- با انجام مسابقات فینال ادامه دارد.

ورزشی **1828**1553

تاریخ: 1391/3/21
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: