برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تورنمنت شمشیربازی گرجستان/تیم بانوان فلوره ایران قهرمان شد/ پایان کار ایرانی‏ها با 6 مدال

تیم های ملی شمشیربازی بانوان ایران با مجموع 6 مدال شامل 3 مدال طلا، یک نقره و دوبرنز به کار خود در تورنمنت بین‏المللی گرجستان پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، در چارچوب تورنمنت بین‏المللی شمشیربازی گرجستان تیم ملی فلوره با ترکیب سروناز مرتضوی، الهه قهرمانی و نگین کافی صاحب مدال طلا شد.این تیم  بعد از پشت سر گذاشتن حریفان خود در مرحله مقدماتی راهی مرحله حذفی شد.

در این مرحله شمشیربازان فلوره ایران با قرعه استراحت روبرو شدند سپس مقابل ارمنستان به برتری دست یافتند و به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. نمایندگان ایران در مرحله نیمه نهایی تیم دوم گرجستان را شکست دادند و فینالیست شدند.

تیم شمشیربازی فلوره بانوان ایران در دیدار نهایی تورنمنت بین‏المللی گرجستان تیم اول میزبان را با نتیجه 45 بر 44 شکست دادندو به عنوان قهرمانی دست یافتند.

در بخش انفرادی تورنمنت بین‏المللی شمشیربازی گرجستان و دربخش رقابت‏های اسلحه اپه، سکینه نوری پس از صعود از مرحله مقدماتی و شکست حریفی از کشور میزبان وارد مرحله نیمه نهایی شد. این بازیکن در این مرحله  دیگر نماینده میزبان را شکست داد و فینالیست شد اما در دیدار نهایی مقابل ورزشکار ارمنی با نتیجه 15 بر 10 شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. در این بخش آرزو قاره گوشی صاحب مدال برنز شد.

پیش از این نجمه سارنجیان در رقابت‏های انفرادی سابر و شمشیربازان اسلحه سابر در بخش تیمی به مقام قهرمانی و مدال طلا و سروناز مرتضوی در رقابت‏های انفرادی اسلحه فلوره به عنوان برنز دست یافته بودند.

بدین ترتیب کاروان شمشیربازی ایران با مجموع 6 مدال شامل 3 مدال طلا، یک نقره و دوبرنز به کار خود در تورنمنت بین المللی گرجستان پایان داد. 


تاریخ: 1391/3/22
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: