برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سه طلا،یک نقره ودو برنزنتیجه تلاش زنان شمشیرباز در گرجستان

تهران - زنان شمشیربازایرانی در آخرین روز رقابت های بین المللی شمشیربازی در گرجستان موفق به کسب سه مدال دیگرشده ومجموع مدال های خود رابه شش مدال درپایان این مسابقات رساندند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون شمشیربازی، این رقابتها روز گذشته -21 خرداد ماه - در دو اسلحه اپه و فلوره در دو بخش تیمی و انفرادی پیگیری شد و در نهایت ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها 6مدال شامل 3 طلا ،یک نقره ودو برنز کسب کردند.

دربخش تیمی فلوره کشورمان با ترکیب سروناز مرتضوی، الهه قهرمانی و نگین کافی به مصاف حریفان خود در مرحله مقدماتی رفتند و توانستند با پیروزی در این مرحله به بخش حذفی راه یابند.

در مرحله حذفی رقابتهای تیمی فلوره تیم ایران نخست با قرعه استراحت روبرو شد،سپس45 بر 25 تیم ارمنستان را ازمیان برداشت ودرمرحله نیمه نهایی این رقابت ها نیزدربرابر تیم دوم گرجستان 45 بر 30 به پیروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.

سرانجام تیم شمشیربازان زن ایران توانست در مرحله فینال این رقابت ها تیم اول گرجستان را در یک بازی حساس و نزدیک 45 بر 44 مغلوب خود کنند.

در بخش انفرادی رقابت های اسلحه اپه سکینه نوری ملی پوش کشورمان پس از صعود از مرحله مقدماتی و شکست حریفی از کشور میزبان وارد مرحله نیمه نهایی شد و پس از شکست شمشیرباز گرجی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 15 بر 11 به مرحله فینال راه یافت.

نوری در دیدار پایانی با قبول شکست 15 بر 10 مقابل شمشیرباز ارمنی دوم شد وبه عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

همچنین آرزو قاره گوشی ملی پوش کشورمان نیز در همین بخش به عنوان سوم رسید و مدال برنز را کسب کرد.

پیش از این نیز نجمه سارنجیان در رقابت های انفرادی سابر بخش تیمی به مقام قهرمانی و مدال طلا و سروناز مرتضوی در رقابت های انفرادی اسلحه فلوره به عنوان برنز دست یافته بودند.

ورزشی **1828**1590

تاریخ: 1391/3/22
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: