برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

هندبالیست سپاهانی با تیم 'ام کا بی' مجارستان به توافق رسید

اصفهان - 'ایمان جمالی' بازیکن فصل گذشته تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:با تیم ' ام کا بی'مجارستان به توافق رسیدم و فصل آینده در لیگ برتر ایران بازی نمی کنم.

این بازیکن روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: با تیم هندبال سپاهان تا فصل آینده قرارداد داشتم اما وقتی با پیشنهاد مجارستانی ها مواجه شدم باشگاه سپاهان برای صدور رضایتنامه ام همکاری لازم را انجام داد.

وی افزود: مدت زمان قراردادم با تیم ' ام کا بی ' مجارستان چهارساله است و اول تیرماه برای شرکت در تمرینات این تیم به مجارستان سفر می کنم.

جمالی گفت: در مسابقات جوانان جهان که مردادماه سال گذشته در یونان برگزار شد مقابل تیم مجارستان 13 گل برای تیم ملی به ثمر رساندم و از آن زمان مجارستانی ها با من وارد مذاکره شدند.

وی در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان با 80 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان این دوره از مسابقات معرفی شد.

بازیکن فصل گذشته تیم هندبال سپاهان درباره سطح بیست و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور نیز گفت: رقابت های لیگ برتر در سطح خوبی برگزار شد و تا آخرین رقابت برای کسب عنوان قهرمانی ادامه داشت.

وی افزود:طولانی شدن مسابقات بسیار آزارکننده بود که امیدوارم مسوولان فدراسیون هندبال برای فصل آینده برنامه ریزی بهتری را انجام دهند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور روز دوشنبه با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان پایان یافت.

7132ت/1042

تاریخ: 1391/3/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: