برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اردوی تیم والیبال دختران جوان آغاز شد

تهران -سرمربی تیم والیبال دختران جوان با اشاره به آغاز اردوی این تیم در سالن 12 هزار نفری آزادی گفت:این اردو با حضور 20 والیبالیست تشکیل شده است و امکان دارد نفرات جدیدی نیز به این اردو ملحق شوند.

'ملوک شریف زاده ' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:تمرینات تیم دختران جوان به منظور حضور توانمند در رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا از حدود یکسال قبل شروع شده است که با توجه به وقفه های مختلف از جمله امتحانات آخر سال والیبالیست ها چندان منسجم برگزار نشده است.

وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت 9 روز ادامه خواهد یافت گفت:به باور کادر فنی این بازیکنان در حال حاضر 50 درصد آمادگی مورد نیز برای حضور در رقابتهای قهرمانی جوانان در تایلند را کسب کرده اند و امیدوارم بتوانیم تا مهرماه که تیم به مسابقات اعزام می شود به 80 تا 90 درصد از آمادگی مورد نظر دست یابیم.

شریف زاده اضافه کرد:تیم رشد خوبی نسبت به اولین اردوهای تمرینی داشته اما باید بپذیریم که هنوز به عنوان تیم دختران جوان ایران بسیار کم تجربه است.

وی تصریح کرد:همیشه بر این نکته تاکید کرده ام که باید از سنین بسیار پایین استعداد یابی انجام شود و باید برای داشتن تیم جوانان یا بزرگسالان قوی اردوها از رده نونهالان و سنین 10 و 11 سال شروع و پیگیری شود.

تیم والیبال جوانان ایران مهرماه به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تایلند اعزام می شود و در این مسابقات علاوه بر ایران تیم هایی چون تایلند ، تاجیکستان و نیوزلند نیز حضور دارند.

به گزارش ایرنا ، همزمان با تمرینات تیم والیبال دختران جوان اردوی تمرینی والیبال دختران نوجوان نیز با حضور 30 بازیکن در باشگاه 12 هزار نفری آزادی آغاز شده است.

ورزشی **1828**1440

تاریخ: 1391/3/28
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: