برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

رسولی نژاد: آینده خوبی را برای گلف در ایران پیش بینی می کنم

تهران- معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از فدراسیون گلف با اشاره به استعدادهای خوب و قابل توجه در بین ورزشکاران گلف گفت: آینده خوبی را برای این رشته در ایران پیش بینی می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، احمد رسولی نژاد روز سه شنبه ضمن حضور در محل فدراسیون و بازدید از زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب اظهار داشت: این تصور که این رشته ورزشی تنها متعلق به قشر خاصی است باید در اذهان تغییر یابد و می بایست در راستای همگانی کردن گلف همانند برخی از کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا امکاناتی به وجود آید که جمعیت بیشتری به سوی این رشته جذاب و پر نشاط سوق داده شود.

وی افزود: گلف ورزش مفرح و شادابی است که با حمایت و سرمایه گذاری بیشتر می توان بیش از گذشته آن را در میان اقشار مختلف و علاقه مندان به این رشته ورزشی توسعه و گسترش داد.

معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استانها افزود: یکی از بهترین کارها در راستای توسعه و پیشرفت گلف در ایران ورود بخش خصوصی است و وزارت ورزش و جوانان نیز با توسعه فضاهای ورزشی مناسب مربوط به این رشته ورزشی از این اقدام حمایت خواهد کرد.

رسولی نژاد با اشاره به حضور استعدادهای قابل توجه در گلف خاطر نشان ساخت: شخصا استعدادهای خوب و قابل توجهی در بین ورزشکاران گلف باز می بینم و آینده خوبی را برای گلف در ایران پیش بینی می کنم.

رسولی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: باید سرمایه گذاری ویژه ای در گلف انجام شود و حرکت و روش خوبی که فدراسیون در جهت ورود و ترغیب بخش خصوصی آغاز کرده باید مورد حمایت قرار گیرد تا شاهد استقبال و حضور ورزشکاران در گلف باشیم.

ورزشی**1584**1440

تاریخ: 1391/3/31
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: