برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

طالبیان در گفتگو با مهر:مهم نیست چه کسی رئیس فدراسیون باشد/ تغییرات برای من تفاوتی نداشت

ملی پوش قایقرانی ایران با بیان اینکه هرکس اعتقاداتی نسبت به ورزشی که انجام می‌دهد دارد، گفت: تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون قایقرانی برای من هیچ تفاوتی نداشت.

احمدرضا طالبیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط بدنی خود تصریح کرد: در حال سپری کردن تمرینات هستم و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارم. تمریناتم را زیر نظر ایرج اقلیمی و براساس نیازهای بدنی خود پیگیری می‌کنیم. برنامه‌های تمرینی را براساسی مدون کرده‌ایم که تا آغاز المپیک به پیک کامل آمادگی برسم.

وی با اشاره به رقابت‌های که چندی پیش در آنها شرکت کرده بود، گفت: ماه گذشته در رقابت‌های کاپ دوی آلمان و کاپ یک لهستان شرکت کردم که از نتایج این دو مسابقات رضایت چندانی ندارم، چرا که پیش بینی عملکرد بهتری را می‌کردم.

ملی پوش المپیکی قایقرانی کشورمان در خصوص المپیک لندن، تاکید کرد: هدفم قرار گرفتن در بین 9 ورزشکار نهایی است. اگر بین 9 نفر اول باشم، راهی فینال A خواهم شد. ضمن اینکه اگر جزو نفرات اول فینال B هم باشم، نتیجه‌ای قابل قبول کسب کرده‌ام.

وی در خصوص تغییرات صورت گرفته در راس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: در زمان دنیامالی ورزشکار بودیم و تمرین می‌کردیم، در زمان اسبقیان هم همین وظیفه را داریم و تغییری در کار ما صورت نگرفته است. وظیفه‌ام تمرین کردن و کسب نتیجه است. با عوض شدن دنیامالی فکر نمی‌کنم وظایفم تغییری پیدا کند. باید شرایط تمرینی ما روز به روز بهتر شود که خدا را شکر همین موضوع هم تحقق یافته است. تفاوت زیادی نمی‌کند که چه کسی رئیس باشد یا چه کسی نباشد، چرا که من باید تمریناتم را با قدرت ادامه بدهم.

طالبیان در پاسخ به این سئوال که "آیا در این مقطع زمانی تغییر در راس فدراسیون قایقرانی کار درستی بود؟"، اظهار داشت: هر کس اعتقاداتی نسبت به ورزشی که انجام می‌دهد دارد اما تغییرات صورت گرفته در فدراسیون برای من هیچ تفاوتی نداشت.

وی در خصوص اینکه تعدادی از المپیکی‌های قایقرانی معتقد بودند این تغییرات در روحیه آنها اثرگذار خواهد بود، گفت: تغییرات در راس فدراسیون قایقرانی در روحیه‌ام تاثیری نگذاشت. طرز فکرم به گونه‌ای است که نباید به این مسائل پرداخت، چرا که باعث خارج شدن از مسیر اصلی می‌شود. حرفه‌ای‌ترین رفتار این است که کارهای گذشته را انجام بدهیم. ضمن اینکه تمامی برنامه‌ها طبق روال در حال برگزاری است و برنامه‌های فدراسیون با وجود تغییرات دستخوش تغییر نشده است.


تاریخ: 1391/4/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: