برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم کبدی بانوان قزوین عنوان قهرمانی مسابقات چهارجانبه را بدست آورد

قزوین - نایب رییس هیات کبدی استان قزوین گفت: مسابقات چهارجانبه کبدی بانوان قزوین با قهرمانی تیم استان قزوین به پایان رسید.

سیده 'زهرا موسوی' روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های زنجان و دو تیم از البرز (کرج الف و کرج ب) در این رقابت ها که به مدت دو روز در بوستان بانوان شهر قزوین برگزار شد، به عنوان تیم های میهمان حضور داشتند.

وی یادآور شد: تیم کبدی بانوان قزوین، خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر کبدی داخل سالن بانوان باشگاه های کشور آماده می کند.

نایب رییس هیات کبدی استان قزوین از حضور سه بازیکن تهرانی و یک بازیکن از قم در تمرینات تیم کبدی بانوان قزوین خبر داد و گفت: به منظور تقویت تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر، به احتمال زیاد سه تن از بازیکنان غیر بومی حاضر در تمرینات را جذب خواهیم کرد.

موسوی با بیان اینکه تمرینات تیم بانوان به طور مرتب و با جدیت زیادی در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: تیم کبدی بانوان قزوین، امسال در پی کسب عنوانی خوب و شایسته در رقابت های لیگ برتر است.

وی در ادامه از تلاش هیات کبدی قزوین برای برگزاری یک دوره مسابقات سه جانبه با حضور تیم های بانوان استان های مرکزی و گیلان در شهر قزوین خبر داد و گفت: برای حضور شایسته در لیگ برتر و دستیابی به آمادگی مناسب، ناچار به برگزاری مسابقات دوستانه با استان های مختلف هستیم.

نایب رییس هیات کبدی استان قزوین، این رشته در قزوین را رو به رشد و پیشرفت خواند و در پایان یادآور شد: با انجام طرح استعدادیابی به دنبال جذب و پرورش استعدادهای این رشته هستیم که برای موفقیت در این راه، به سالن اختصاصی نیاز داریم که این مهم باید مورد توجه مسوولان ورزش استان قزوین قرار بگیرد.

7392/ 614/ 1644

ورزشی. ** 1589 **

تاریخ: 1391/4/4
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: