برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی کشوربه بیش از 60 هزار میلیارد ریال اعتبارنیاز دارد

شیراز - معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اینک بیش از سه هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از آنها به بیش از 60 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، 'سیداحمد رسولی نژاد' روز یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی دو پروژه ورزشی در شهرستان نی ریز در استان فارس بیان داشت: نگاه این وزارتخانه به شهرستان ها، به صورت ویژه و عدالت محورانه و توجه به ورزش و جوانان از مهم ترین اولویت هاست.

وی، توجه به توسعه ورزش بانوان و تشکیل کمیته های استعدادیابی در وزارتخانه و اداره های استان ها را به عنوان برنامه های این وزارتخانه دانست و گفت: با توزیع عادلانه امکانات، توسعه ورزش بانوان و کشف استعدادها شاهد رشد بیش از پیش ورزش کشور در سطح بین المللی خواهیم بود.

نماینده مردم شهرستان های نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ورزش شهرستان نی ریز در رعایت اخلاق همواره زبانزد خاص و عام است لیکن در ارتباط با توسعه سخت افزاری، این شهرستان به حق واقعی خود نرسیده است.

محمد سقایی با بیان اینکه، دولت بر اتمام پروژه های نیمه تمام اهتمام و تاکید دارد، گفت: در شهرستان نی ریز، پروژه نیمه تمام وجود ندارد و امیدواریم مسوولان با اختصاص بودجه مناسب، کمک کنند تا سرانه فضای ورزشی این شهرستان افزایش یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار کمک به هیات های ورزشی، تسریع در روند اجرایی و بهره برداری از سالن های یک هزار و 200 نفره ویژه بانوان و سالن 450 متری شهرستان نی ریز شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس هم در این مراسم، بیان داشت: سرانه فضای ورزشی در این استان، هفت دهم متر مربع است که شهرستان نی ریز نیز در این بین از سرانه قابل قبولی برخوردار است اما نباید از افزایش فضای ورزشی در این شهرستان مستعد غافل شد.

سیدغلامرضا کمانه افزود: شهرستان نی ریز در بسیاری از رشته های ورزشی به ویژه فوتبال، بسکتبال، وزنه برداری و رشته های رزمی، ورزشکاران بسیاری را به ورزش استان فارس و ایران معرفی کرده که جای تقدیر دارد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن یک هزار و 200 نفره ویژه بانوان و سالن 450 متری شهرستان نی ریز گفت: این دو پروژه از مصوبات دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس (هفتم و هشتم اردیبهشت ماه 88) است که خوشبختانه با پیگیری های نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزارت ورزش و جوانان، عملیات اجرایی آنها آغاز شده است و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری از این دو پروژه باشیم.ک/2

7368 / 679

ورزشی. **‌ 1589 **

تاریخ: 1391/4/4
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: