برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سرپرست فدراسیون شنا؛ بهترین گزینه ایران به المپیک می رود

تهران - سرپرست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد:‌ با توجه به مدت زمان در اختیار این فدراسیون برای معرفی سهمیه وایلد کارت، 'محمد بیداریان' به عنوان بهترین گزینه به بازی های المپیک لندن می رود.

'برانوش نیک بین' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد:

از نظر فدراسیون بین المللی شنا (FINA)، 'محمد بیداریان' بیشترین امتیاز را در میان شناگران ایران تا پیش از پایان زمان اعلام سهمیه وایلد کارت گرفته است و از آنجا که تا روز 22 خرداد ماه (11‍ژوئن) فرصت داشتیم تا شناگر مدنظر خود را معرفی کنیم، مقرر شد بیداریان عازم بازی های المپیک شود.

وی در خصوص کنار رفتن 'محمد علیرضایی' تنها شناگر ایران که در بازی های المپیک 2008 پکن موفق به کسب سهمیه برای ایران شد و روز 27 خرداد ماه در ترکیه مدال نقره 50 متر قورباغه را برای کشورمان به دست آورد، گفت:‌ امیدوار بودیم علیرضایی در ترکیه بتواند سهمیه مستقیم بازی های المپیک را کسب کند که متاسفانه به رغم درخشش وی این اتفاق رخ نداد.

نیک بین گفت:‌ از آنجا که در زمان برگزاری مسابقات بین المللی شنا در ترکیه، دیگر فرصتی برای تغییر نام شناگر وایلد کارت وجود نداشت، بنابراین بیداریان که از پیش مشخص شده بود، تنها شناگر ایران در بازی های المپیک لندن لقب گرفت.

وی در خصوص آسیب دیدگی اخیر بیداریان نیز گفت:‌ این ورزشکار در شرایط خوبی بسر می برد و مطمئنا اوج آمادگی وی در لندن خواهد بود و ما نیز امیدواریم در المپیک عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

سرپرست فدراسیون شنا در ادامه در خصوص شایعات مطرح شده در خصوص تعلیق احتمالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به دلیل تغییر سرپرست این فدراسیون نیز گفت: این مساله صحت ندارد و ما چیزی در این باره نشنیده ایم.

وی گفت:‌ غلامرضا جعفری سرپرست اسبق فدراسیون شنا و سرپرست فعلی فدراسیون ورزش های سنتی، بومی و محلی با توجه به علاقه ای که به فدراسیون خود داشت، از فدراسیون شنا رفت.

نیک بین گفت:‌ وضعیتی که در فدراسیون قایقرانی مطرح شده است، به هیچ وجه به فدراسیون شنا ارتباطی پیدا نمی کند.

ورزشی. ** 1346 ** 1589

تاریخ: 1391/4/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: