برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تهران و اصفهان به فینال مسابقات پینگ پنگ رسیدند

تهران - تیم های تهران و اصفهان پس از شکست تمامی حریفان خود به فینال رقابت های پینگ پنگ دانش آموزان پسر دوره راهنمایی سراسر کشور راه یافتند.

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد خبری مسابقات ورزشی دانش آموزی، رقابت های پینگ پنگ در شرایطی به فینال خود رسید که در رشته های دیگر نیز چهره تیم های مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

در فوتسال تیم های بوشهر، خوزستان، تهران، کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، خراسان رضوی، قم و شهرستان های تهران به یک چهارم نهایی رسیدند.

در هندبال تیم های خوزستان، اصفهان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، همدان، قم و تهران جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

در بسکتبال اصفهان، فارس، تهران، گیلان، هرمزگان، شهرستان های تهران، گلستان و قزوین راهی این مرحله شدند.

در والیبال استان های البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، قم، گلستان، شهرستان های تهران و شهر تهران خود را به جمع تیم های مدعی در مرحله یک چهارم نهایی رساندند.

رقابت های مرحله یک چهارم نهایی رشته های فوتسال، هندبال، بسکتبال، والیبال و پینگ پنگ از صبح امروز (جمعه) در بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی آغاز شده است.

اما در بخش دختران، رقابت های هندبال در شهر یزد با شکست 20 بر 2 تیم مازندان از تیم تهران همراه بود.

در سایر رقابت های این رشته، خراسان رضوی برابر سیستان و بلوچستان به پیروزی رسید. خراسان شمالی، لرستان را شکست داد. کرمان در مقابل هرمزگان مغلوب شد. اصفهان از سد کردستان گذشت. جدال نزدیک گلستان و لرستان نیز با پیروزی گلستانی ها همراه بود.

همچنین خراسان رضوی موفق شد خراسان شمالی از پیش رو بردارد. فارس تیم استان یزد را برد. شهرستان های تهران در مقابل قم به تساوی رسید. البرز توانست آذربایجان شرقی را شکست دهد. کهکیلویه و بویر احمد توانست قم را مغلوب کند و در آخرین بازی هندبال کرمانی ها تیم قزوین را از پیش رو برداشتند.

در مسابقات والیبال دختران تیم های مازندران، البرز، گلستان، قم و گیلان حریفان خود را شکست دادند.

در بسکتبال اصفهان، شهرستان های تهران، خراسان رضوی، بوشهر، همدان، تهران، فارس، آذربایجان شرقی و یزد تیم های پیروز نخستین روز این رقابت ها بودند.

در رشته فوتسال نیز تیم های خوزستان، شهرستان های تهران، آذربایجان شرقی، گلستان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، همدان، خراسان رضوی و چهار محال بختیاری با غلبه بر حریفان خود به دور بعدی این رقابت ها راه یافتند.

ورزشی**9126 1418

تاریخ: 1391/4/9
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: