برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

نماینده مردم تهران درمجلس:‌ در این شرایط حرف ازاستیضاح وزیر ورزش صلاح نیست

تهران -نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی وعضوفراکسیون ورزش گفت:درشرایطی که کمتر از یک ماه مانده تا المپیک، صحبت از استیضاح وزیر ورزش و جوانان به صلاح نیست.

سید مهدی هاشمی روزدوشنبه درگفت وگوباایرناافزود: فردا سه شنبه هیات رییسه فراکسیون ورزش و نایب رییس مجلس شورای اسلامی جلسه ای در این خصوص خواهند داشت.

وی افزود: به نظر من طرح موضوع استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مدت زمان کمتر از یک ماه مانده تا المپیک نباید مطرح شود،‌ چه برسد به اینکه به جریان بیفتد.

هاشمی خاطرنشان کرد:اگر چه برخی از نمایندگان مجلس این موضوع را دنبال می کنند، اما بطور قطع نظراعضای فراکسیون ورزش به عنوان یک نظرکارشناسی می تواند درتغییر نظر سایر نمایندگان مجلس تاثیر گذار باشد.

عضوفراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه هنوزنظرکلی فراکسیون ورزش مجلس دراین خصوص مشخص نیست، افزود:‌ آنچه مسلم است در شرایط حاضر نباید ورزش را بیش از این به حاشیه برد.

وی خاطرنشان کرد:البته به نظر من فضای خوبی بر ورزش حاکم نیست اما وضعیت آنقدر بحرانی نیست که بخواهیم وزیر را استیضاح کنیم.

هاشمی گفت:‌ برای رفع مشکلات و حاشیه های بوجود آمده در ورزش کشور کمیته ای با حضور حجت الاسلام ابوترابی تشکیل شده است که مسائل بررسی و با تعامل برطرف شود.

وی افزود:‌ وظیفه نمایندگان مجلس حل مشکلات است و ما تلاش می کنیم با کسب نظر رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و دستاوردهای آنان از سفر به خارج از کشور مشکلات را رفع کنیم.

وی درادامه در خصوص وضعیت فدراسیون تیراندازی نیز گفت:‌ با توجه به پشتیبانی های صورت گرفته شرایط مناسبی در تیراندازی حاکم نیست، اما ماامیدواریم با توجه به همت المپیکی های خود، کاستی های موجود را جبران کنیم.

هاشمی در خصوص تعلیق احتمالی فدراسیون قایقرانی ایران نیز گفت: موضوع تعلیق جدی است اما می توان آن را با تدبیر حل کرد.

ورزشی ** 1346 **1590

تاریخ: 1391/4/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: