برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

سجادی: برای بازگشت دنیامالی مجمع فدراسیون تصمیم می گیرد

تهران – معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره انتشار اخباری مبنی بر احتمال بازگشت احمد نیامالی به فدراسیون قایقرانی گفت: در این خصوص فقط مجمع این فدراسیون می تواند تصمیم گیری کند و همه چیز در زمان برگزاری مجمع مشخص می شود.

حمید سجادی در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون کارته در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان خطری فدراسیون قایقرانی و ورزشکاران آن را تهدید نمی کند و آنها در بازی های المپیک به میدان می روند.

وی ادامه داد: مدتی است که با فدراسیون های آسیایی و بین المللی قایقرانی در حال مکاتبه هستیم و در این راستا مسئولان ورزشی ایران به سوالات پیش آمده برای این نهادها پاسخ می دهند اما این مسئله را نمی توان به تعلیق ربط داد.

سجادی درباره احتمال تعلیق کاروان ورزشی ایران در بازی ها المپیک لندن گفت: من به شما قول می دهم که هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد و پرچم ایران در لندن برافراشته می شود.

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه گفته می شود وی با وزیر ورزش دچار اختلاف نظر شده است اظهار داشت: من در خدمت ورزش هستم و هیچ مشکلی با وزیر ندارم. ما با وفاق و همدلی به دنبال رساندن ورزش کشور به موفقیت هستیم.

سجادی درباره اخباری درباره حمایت وزارت وزرش از کاندیدایی خاص در فدراسیون کاراته گفت: من نیز این مسئله را در هنگام حضور در مجمع شنیدم اما با قاطعیت می گویم که از هیچ کاندیدایی حمایت نکردیم و انتخابات در فضایی سالم برگزار شد.

ورزشی**2024**1553

تاریخ: 1391/4/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: