برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان در گفتگو با مهر:مشکلی ورزشکارانمان را در المپیک تهدید نمی کند/ تحت فشار نیستم!

سرپرست فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه مشکل خاصی ورزشکاران ما را در المپیک تهدید نمی کند،گفت: به شما قول می دهم در خصوص اعزام ورزشکاران هیچ مشکلی وجود ندارد.

سید محمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط  و جو کنونی فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و همه چیز رو به راه است. ضمن اینکه اردوهای تیم ملی طبق روال در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه ملی پوشان المپیکی کشورمان هم در حال سپری کردن تمریناتشان هستند، ادامه داد: سولماز عباسی در "میانه" تمرین می کند. احمدرضا طالبیان در پایگاه "انزلی" مشغول سپری کردن دروان آماده سازی اش برای حضور پرقدرت در المپیک است. آرزو حکیمی در دریاچه آزادی اردوی آمادگی خود را برپا کرده و محسن شادی هم در ارومیه تمرین می کند.   سرپرست فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که چرا احمدرضا طابیان به اردوی بلاروس اعزام نشد؟ افزود: کمی برای اخذ ویزا دیر اقدام کردیم و به دلیل عدم صدور روادید او از این سفر باز ماند.   وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل اصلی این اتفاق عدم صدور روادید بوده یا موضوع تعلیق؟ اظهار کرد: این موضوغ ربطی به تعلیق ندارد. مسئولان امر برای اخذ روادید کمی دیر اقدام کرده بودند.   اسبقیان با بیان اینکه مشکل خاصی ورزشکاران ما را در المپیک تهدید نمی کند، گفت: به شما قول می دهم در خصوص اعزام ورزشکاران هیچ مشکلی وجود ندارد.   "به دلیل اینکه اسامی در زمان ریاست دنیامالی به کمیته ملی المپیک اعلام شده است، احتمالا مشکلی برای شرکت قایقرانان ما در المپیک وجود نخواهد داشت اما مشکل اصلی به اقدامات حال و آینده فدراسیون که قرار است زیر نظر اسبقیان تایید شود، برمی گردد چرا که فدراسیون ها جهانی هنوز احمد دنیامالی را به رسمیت می شناسند". وی در این خصوص تصریح کرد: تمام تیم های ما در حال آمادگی برای شرکت در مسابقات پیش رو هستند. شک نکنید آن ها هم نیز اعزام می شوند.   وی در پاسخ به این سوال مهر مبنی بر اینکه چه اتفاقی برای "سهمیه اعطایی" بادبانی کشورمان رخ داده است؟ اظهار کرد: آن سهمیه در اختیار آقایان بوده و خبری که تا این لحظه ارم مبنی بر این است که آن را به ما نداده اند. کمیته ملی المپیک هم در حال پیگیری است. ما هم به دنبال سهیمه وایلد کارتمان هستیم اما بعید می دانم بتوانیم آن را اخذ کنیم.   سرپرست فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا تحت فشار قرار ندارید؟ افزود: خیر من تحت فشار نیستم.   وی در پاسخ به این سوال که آیا از آمدن به فدراسیون قایقرانی پشیمان نیستید؟ اظهار کرد: چرا باید پیشمان باشم؟ من سرباز نظام و ولایت هستم ، پشیمانی دیگر چیست؟ ما ماموریت داریم و به من هم یک ماموریت کوچک داده اند که از تبریز به تهران بیایم.   اسبقیان در مورد اظهارات طالبی مبنی بر اینکه نامه فدراسیون جهانی کانوئینگ ایراداتی دارد، خاطرنشان کرد: از ریز قضایا بی اطلاع هستم اما همه باید سعی کنیم در این فضا به وزشکاران و مردم آرامش بدهیم. مسئولین جمهوری اسلامی دلسوز هستند. تعامل خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود دارد. ضمن اینکه وزیر ورزش تدابیری خوبی اندیشیده است. چنین مسائلی زودگذر بوده و مشکلی نیست.
تاریخ: 1391/4/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: