برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در صربستان اردو می زند

تهران - نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی هندبال بانوان ایران به منظور آمادگی بیشتر برای شرکت در مسابقه های قهرمانی آسیا، در صربستان اردو خواهد زد.

'میترا نوری' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اضافه کرد: مرحله جدید تمرینات تیم ملی هندبال بانوان ایران، فردا (شنبه) با حضور 'سانیا پانیچ' سرمربی صربستانی این تیم آغاز می شود.

وی با بیان این که این مربی، برنامه خود را به مسوولان فدراسیون هندبال ارایه کرده است، ادامه داد: مسوولان کمیته های آموزش و فنی، برنامه های این مربی را بررسی کرده و این اقدامات را برای پیشبرد اهداف فدراسیون هندبال مناسب دانستند.

نوری در پاسخ به این سوال که در این برنامه ها چند اردوی تدارکاتی برای تیم ملی هندبال بانوان ایران پیش بینی شده است نیز گفت: 8 اردوی بلند مدت و کوتاه مدت برای تیم ملی هندبال بانوان پیش بینی شده است که امیدواریم تا زمان برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار می شود، کافی باشد.

به گفته وی، علاوه بر این اردوها، بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان ایران، اردوهای مشترکی نیز با تیم های ملی و باشگاهی کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه های طراحی شده در این اردوها نیز گفت: کادر فنی در این اردوها، بیشتر روی ارتقای آمادگی جسمانی و بدنسازی، افزایش قدرت تکنیکی، فردی و گروهی و اصلاح تکنیک بازیکنان متمرکز خواهند بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال با این همه ‌اظهار امیدواری کرد: اعضای تیم ملی هندبال بانوان ایران با تدارکاتی که برای آنان دیده شده است بتوانند از حیثیت ورزشکاران زن ایران دفاع کنند.

مرحله جدید تمرینات تیم ملی هندبال ایران، فردا (شنبه) با شرکت 23 بازیکن در سالن فدراسیون هندبال آغاز می شود.

تیم ملی هندبال بانوان ایران، خود را برای شرکت در مسابقه های هندبال قهرمانی سال 2012 آسیا در کره جنوبی آماده می کند.

ورزشی. ** 1828 ** 9144 ** 1589

تاریخ: 1391/4/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: