برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

خالقی : فدراسیون مخالف انحلال تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز است

تهران - سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت : این فدراسیون با انحلال تیم دوچرخه پتروشمی تبریز مخالف است و امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد.

اصغر خالقی روز دوشنبه به ایرنا اظهار داشت : تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز پرافتخارترین تیم دوچرخه سواری ایران است و افتخارات این تیم در آسیا بسیار زیاد است.

وی گفت:امتیازات این تیم در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری ( یو سی آی ) به ثبت رسیده و تیمی در سطح جهانی است و انحلال ان علاوه براینکه به دوچرخه سواری ایران ضربه خواهد زد بلکه در سطح آسیا نیز می تواند تاثیرات نامطلوبی برای دوچرخه سواران این باشگاه داشته باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوچرخه سواری گفت : این فدراسیون از مسولان دو وزارتخانه انتظار دارد که باانحلال این باشگاه مخالفت کرده و هیات مدیره پتروشیمی تبریز را متقاعد کنند که از این کار صرفنظر نماید.

وی گفت: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که در حال حاضر در رقابتهای تور کینگ هالیگ چین حضوردارد توانسته نتایج بسیار خوبی در سطح آسیاکسب کند و این تصمیم باعث از میان رفتن امتیازات ان خواهد شد.

خالقی در پایان اظهار امیدواری کرد که مسولان پتروشمی تبریز در ارتباط با این مسائل تجدید نظر کرده و از انحلال این باشگاه صرف نظر نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی روز دوشنبه اعلام کرد که هیات مدیره مجتمع پتروشیمی تبریز در خصوص تیم دوچرخه سواری، به دستور وزیر عمل نمی کند و پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران در رشته دوچرخه سواری در وضعیت انحلال قرار گرفته است.

وی اظهار کرد،‌ با اینکه مدیرعامل پتروشیمی ایران نیز تاکید بر ادامه این فعالیت دارد اما با این حال اعضای هیات مدیره مجتمع پتروشیمی تبریز اعتنایی به آن نمی کنند.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/4/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: