برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اعلام آمادگی 5 تیم برای حضور در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان در بخش آقایان از 21 تیرماه به مدت 2 روز به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان کردستان و در شهرستان سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور کوهستان در بخش آقایان و در مواد دانهیل و کراس کانتری از 21 تیرماه به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان کردستان و در شهرستان سنندج برگزار می شود.

زمان پذیرش تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در بخش آقایان ساعت 17 روز چهارشنبه 21 تیرماه در خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه ای شهید یزدان پناه واقع در (سنندج- میدان فیض آباد - بالاتر از چوب فروشها - روبروی شهرک بعثت) خواهد بود.   تاکنون 5 تیم از استان های ( خراسان رضوی، کرمان، مازندران،سیستان و بلوچستان و فارس) برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.   در تیم استان سیستان و بلوچستان؛ و در ماده دانهیل( عقیل عباسی، امید زمرد و امین نجفی) و درماده کراس کانتری ( امید سارانی و امین الله نارویی) به عنوان رکابزن، مسلم تیموری به عنوان سرپرست و مهدی کوچک زهی به عنوان مربی حضور دارند.   در تیم استان مازندران؛ ( مختار اکبرزاده، پوریا عزیزی، سعید علی نژاد، ابوالفضل مجدی، ابوالفضل یونسی، اسماعیل مراد جعفری، محمد فرج خدا، سعید غفاری و مهدی کرد منجیلی) به عنوان رکابزن ، سید حسین هاشمی به عنوان مربی و عباس فرجی به عنوان سرپرست، ترکیب این تیم را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.   در تیم استان کرمان؛ ( صالح لطفعلی زاده و سید محمد پور میرزایی) به عنوان رکابزن و عادل محمدی به عنوان مربی حضور خواهند داشت.   در تیم خراسان رضوی؛ ( علی نامور، محمد قاسم زاده، سید دانیال حسینی و کیوان رکابی) به عنوان رکابزن، محسن گله دار به عنوان سرپرست و جواد عبدالهی به عنوان مربی، حضور دارند.   در تیم فارس؛ در ماده کراس کانتری ( محمد الهیاری، محمد امین مطلق، یعقوب افشاریان، احمد رضا امین صفایی، شایان نعمت الهی، منوچهر راسروش و در ماده دانهیل ( اشراق نجف آبادی و کریم راهپیما) به عنوان رکابزن، بهزاد سبوکی به عنوان مربی و مجتبی مهر افروز به عنوان سرپرست، در این تیم حضور دارند.
تاریخ: 1391/4/19
کلمات کلیدی: ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: