برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

ارزنده: با فروش خودروی خود هزینه های تمرین و رکوردشکنی را تامین کردم

بروجن- قهرمان پرش طول دوومیدانی ایران ویکی از ورزشکاران المپیک 2012لندن گفت: با هزینه های شخصی و فروش خودرو رکورد شکنی کردم و توانستم به رکورد سال اسیا و رکورد ایران دست یابم.

محمد ارزنده روزدوشنبه پس از ورودبه شهرستان بروجن درگفت وگو باایرناافزود: این شهرستان نیازمندحمایت مسوولان است چرا که سه ورزشکار در المپیک 2012 لندن دارد.

وی،که روزشنبه در پرش نخست خود در رکوردگیری فدراسیون دوومیدانی موفق به ثبت بهترین رکورد ایران در این ماده شد، افزود: المپیک یک میدان سخت برای ورزشکاران است و برای رسیدن به مدال باید ورزشکار را حمایت کرد.

ارزنده در این گفت وگو به نکته قابل تاملی اشاره کردوگفت: برای رسیدن به این رکورد از جیب خودش هزینه کرده و حتی خودرو اش را فروخته تا بتواند هزینه های خود را تامین کند.

این ملی پوش دوومیدانی تاکید کرد:' برای رسیدن به این رکورد تمرینات سختی داشتم وپنج ماه از خانواده دور بودم و این دوری به دلیل حمایت نشدن از سوی مسوولان است، چرا که اگر حمایت می شدم در شهر خود و نزدیک خانواده ام به تمرینات ادامه می دادم'.

وی گفت:' تنها خواسته ام از مسوولان حمایت است، چرا که اگر حمایتی صورت نگیرد، انگیزه های ورزشکاران نیز کاهش می یابد.'

ارزنده گفت:'احتمال می رود که مدال برنزالمپیک لندن به پرنده ای با هشت متر و 16سانتیمتر برسد در حالیکه رکورد من در نخستین حرکت هشت متر و 77سانتی متر بود '.

این ورزشکار در خصوص آمادگی خود برای شرکت در المپیک 2012 لندن گفت: ' قول مدال نمی دهم چرا که المپیک شرایط خاص خود را دارد و برای رسیدن به مدال باید حمایت های لازم صورت گیرد'.

وی این مساله را نیز یادآور شد که مربی خارجی نقش مهمی در آماده سازی اش ایفا کرده است ویکی از دلایل موفقیت هر ورزشکار داشتن مربی خوب است.

'ارزنده' رکورددار پرش طول ایران ، در آخرین فرصت رکوردگیری بازی های المپیک که از سوی فدراسیون دوومیدانی درتهران برگزار شد، با پرشی به طول 8 متر و 17 سانتی متر ضمن شکستن رکورد ایران، ورودی بازی های المپیک 2012 لندن را نیز کسب کرد.

مردم شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه از ' محمد ارزنده ' قهرمان و رکورد شکن ماده پرش طول دوومیدانی ایران و ورزشکاران المپیکی کشور استقبال کردند.

شهرستان بروجن در 62کیلومتری مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد و بیش از 119هزار نفر جمعیت دارد.

ورزشی**7359**1590

تاریخ: 1391/4/19
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: