برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

انتخابات فدراسیون قایقرانی بعد از المپیک برگزار می شود

تهران - مجمع فدراسیون قایقرانی برای انتخاب رییس جدید این فدراسیون بعد از بازیهای المپیک 2012 لندن برگزار می شود.

به گزارش ایرنا،چهارنفر ازجمله سیدمحمدشروین اسبقیان سرپرست فدراسیون قایقرانی، توفیق کابلی، خسرو ابراهیمی و حسین مطیعی برای احراز ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده اند.

رییس اسبق فدراسیون قایقرانی چندی قبل از ریاست این فدراسیون برکنار شد و سیدمحمد شروین اسبقیان از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با ایرنا در این باره گفت:‌ ثبت نام از روز سوم خرداد ماه به مدت 10 روز کاری صورت پذیرفت و من نیز به عنوان یکی از نامزدها برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کردم.

اسبقیان افزود: زمان برگزاری انتخابات بصورت دقیق مشخص نیست و در حال حاضر به امور فدراسیون توجه دارم و تلاش می کنم که قایقرانان المپیکی کشورمان اردوهای خود را به صورت مطلوب برگزار نمایند .

وی تاکید کرد که بحث تعلیق وجود ندارد و فدراسیون برای اعزام قایقرانان المپیکی با مشکلی مواجه نیست .

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت : در حال حاضر احمدرضا طالبیان در انزلی ، سولماز عباسی در میانه ، محسن شادی در ارومیه و آرزو حکیمی در آزادی زیر نظر مربیان خود به تمرین می پردازند.

وی در مورد سرپرست دبیری فدراسیون قایقرانی گفت : ناصر طالبی کارشناس خبره وزارت ورزش و جوانان است و به دلیل مشغله کاری در وزارتخانه و نیاز به کار وی مجددا به محل کار قبلی خود برگشت .

اسبقیان گفت:طالبی برای مدت کوتاهی قبول مسوولیت کردوبعداز انجام کارها به وزارت ورزش بازگشت و استعفایی در کار نبود.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/4/21
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: