برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان در گفتگو با مهر:فعلا قصد استعفا ندارم/ نباید ورزش کشور آسیب ببیند

سرپرست فدراسیون قایقرانی در خصوص شایعه استعفایش گفت: فعلا قصد چنین کاری را ندارم ضمن اینکه صحبتی هم با من در این مورد نشده است.

سیدمحمد شروین اسبقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استعفای طالبی سرپرست دبیری فدراسیون تصریح کرد: همانطور که آقای طالبی اعلام کرده وی در فدراسیون قایقرانی ماموریتی داشته که پس از اتمام آن به وزارتخانه بازگشته است.

وی در پاسخ به این سئوال که "چرا ماموریت سرپرست دبیری فدراسیون به این زودی خاتمه یافت؟"، افزود: چون در وزارتخانه کار زیاد است. او در وزارت ورزش مشاور معاون وزیر است به همین دلیل سرکارش برگشت.

اسبقیان هفته گذشته برای تصدی پست ریاست فدراسیون قایقرانی نام نویسی کرد. وی در پاسخ به این سئوال که "مگر قرارنیست در چند فدراسیون از جمله قایقرانی طبق نامه IOC مجامع انتخاباتی برگزار نشود؟"، ادامه داد: بر اساس دستور العمل وزارت ورزش این اقدام صورت گرفته است.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود پس از طالبی قرار است او استعفا بدهد، اظهار داشت: چنین چیزی صحت ندارد. هر تصمیمی که اخذ می‌شود در راستای پیشبرد ورزش در جمهوری اسلامی است. فعلا چنین تصمیمی گرفته نشده است، ضمن اینکه هیچ صحبتی هم با من در این راستا انجام نشده است.

اسبقیان در پاسخ به این سئوال که "با توجه به اینکه زمزمه‌های بازگشت دنیامالی به گوش می‌رسد، آیا قصد استعفا ندارید؟"، گفت: فعلا قصد استعفا ندارم. ما در شرایط و مورد خاصی قرار نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و همه این بنا را داریم تا ورزش کشور آسیب نبیند و با تعامل امور انجام شود.


تاریخ: 1391/4/24
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: