برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علی‌آبادی مطرح کرد؛اینکه چه کسی رئیس قایقرانی شود مهم نیست/ اختلاف نظرها را کنار بگذاریم

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون‌های ورزشی و اقدامات این کمیته برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شده پس از آن گفت: در این مقطع اینکه چه کسی رئیس فدراسیون قایقرانی شود اهمیت ندارد چون موضوع مهم حفظ آّبروی نظام و اعتبار ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی‌آبادی در حاشیه مجمع کمیته ملی المپیک که امروز دوشنبه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد با اشاره به کسب 54 سهمیه کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی‌های المپیک اظهار داشت: تعداد سهمیه‌های بدست آمده خوب است. فضای عمومی ورزش هم در آستانه المپیک لندن خوب است. ما با صمیمیت پیش رفته‌ایم تا بتوانیم در لندن به نتایج خوبی برسیم.

وی در خصوص تغییر ایجاد شده در راس فدراسیون تیروکمان و حاشیه‌هایی که به دلیل این جابه‌جایی برای این رشته و ورزشکاران المپیکی آن ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: الان بحث، بحث ورزشی است. باید اختلاف نظرها را کنار بگذاریم و بدون مشکل پیش برویم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: الان وقت و فضای مناسبی برای بحث کردن در مورد تغییر روسای فدراسیون‌های ورزشی نیست. گاه دلایل و مسائلی پیش می‌آید که دلخواه نیست. در کل اینکه باید اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و کمک کنیم تا آدم‌ها را به یکدیگر برسانیم.

علی آبادی همچنین در پاسخ به این پرسش که "گفته می‌شود زنگی آبادی پس از برکناری از سمت خود استعفا کرده است و از طرفی جمعی از اهالی قایقرانی طوماری را برای برکناری دنیامالی (پس از کنار گذاشتن وی توسط وزیر ورزش و جوانان) امضا کرده‌اند، نظر شما در این زمینه چیست؟"، گفت: من از این مسائل بی‌اطلاعم. نه درباره استعفای آقای زنگی آبادی خبری شنیده‌ام و نه در مورد طوماری که از آن حرف می‌زنید.

وی در بخش دیگری از گفتگو با نمایندگان رسانه‌های خبری که خواستار توضیح بیشتر در مورد تغییرات ایجاد شده در راس فدراسیون قایقرانی و اقدامات کمیته ملی المپیک در این زمینه بودند، یادآور شد: در فاصله نزدیک به المپیک قرار داریم. جدا از اینکه واقعیت چیست باید مسائل را با تدبیر حل کنیم!

وی ادامه داد: الان شرایط به گونه‌ای نیست که وارد مسائل ریز فنی شویم، به خصوص اینکه خوشبختانه روسای قبلی و فعلی فدراسیون قایقرانی هر دو از مدیران خوب ورزش ایران هستند که برای ورزش دلسوزند. با همه اینها نشستی با آقای عباسی داشتیم تا بتوانیم بدون هیچ آسیبی این مشکلات را حل کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه احساس می‌کنم طی چند روز آینده مشکلات ایجاد شده حل خواهد شد، به وضعیت فدراسیون تیروکمان و مدیریت این فدراسیون اشاره کرد و گفت: یا آقای صفایی به فدراسیون تیروکمان باز می‌گردد و یا آقای شجاعی به کارش ادامه می‌دهد، چون فدراسیون جهانی در حال مکاتبه است و ما هم موضوع را از طرف وزارت ورزش پیگیری می‌کنیم.

علی آبادی در بخشی از صحبت‌های خود تاکید کرد: اینکه چه کسی رئیس فدراسیون شود موضوع مهمی نیست. آنچه اهمیت دارد حفظ آبروی نظام و اعتبار ایران است. در این زمان به مسائلی که نباید توجه شود اهمیت می‌دهیم.


تاریخ: 1391/4/26
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: