برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

علیرضا حقی:برای رکاب زدن درالمپیک انگیزه زیادی دارم

تهران -رکابزن ملی پوش اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک لندن با بیان اینکه برای نخستین بار است که جواز حضور در این رقابت ها را کسب می کنم،گفت:برای رکاب زدن در المپیک انگیزه زیادی دارم.

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، علیرضا حقی افزود:با تلاش و عملکردی قابل قبول و حضور موفق در رقابتهای انتخابی المپیک 2012 لندن و مسابقات متعدد داخلی توانستم برای اولین بار جواز حضور در این بازیها را بدست آورم.

وی درباره نحوه انتخابش به عنوان یکی از نمایندگان دوچرخه سواری ایران برای حضور در این رقابتها تصریح کرد : با توجه به برنامه ریزی بلند مدت فدراسیون برای انتخاب نفرات شایسته به منظور حضور در این دوره از بازیهای المپیک ، با پیگیری تمرینات منظم و کسب نتایج قابل قبول در مسابقات داخلی و برون مرزی توانستم شرایط حضور در این رقابتها را کسب کنم .

حقی درباره نحوه برگزاری تمرینات آماده سازی رکابزنان اعزامی به این بازیها از سوی فدراسیون، افزود: با توجه به اهمیت و سطح بالای برگزاری این مسابقات، مسئولان فدراسیون امکان تمرین و حضور در مسابقات مختلف داخلی متعدد را برای نمایندگان دوچرخه سواری ایران فراهم کردند که خوشبختانه نتایج قابل قبولی نیز به دنبال داشت و در حال حاضر با بالاترین سطح آمادگی راهی لندن می شوم.

نماینده دوچرخه سواری ایران در رقابتهای المپیک 2012 لندن گفت: در این دوره از رقابتهای المپیک در هر دو ماده تایم تریل انفرادی و استقامت جاده رکاب خواهم زد و باتوجه به حضور قدرتمند ترین رکابزنان در این دوره از بازیها تلاش خواهم کرد که نتیجه ای درخور شان و جایگاه ایران و دوچرخه سواری کشورم به دست آورم.

وی گفت : حضورم در مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تور ' کینگ هایلیک ' چین به عنوان یکی از رکابزنان تیم دانشگاه آزاد باعث افزایش شناختم از رکابزنان و تیم های خارجی شد چرا که این تور یکی از تورهای معتبر در سطح قاره آسیا است و همواره رکابزنان تیم های متعدد و پرقدرت آسیایی و بین المللی در آن حضور دارند.

وی درباره سطح آمادگی خود برای حضور در این دوره از رقابتهای المپیک تصریح کرد : در حال حاضر سطح آمادگی ام بسیار بالا است و اگر با این آمادگی در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو نیز حضور می یافتم، به طور حتم مدال طلای ماده چهارکیلومتر را تصاحب می کردم.

ورزشی ** 1587 **‌1440

تاریخ: 1391/4/27
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: