برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم بدمینتون کرمانشاه بدلیل انتقاد از رییس هیات ازشرکت درمسابقات انتخابی بازماندند

کرمانشاه - شش بدمینتون باز کرمانشاهی که خود راآماده شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی می کردند،بدلیل انتقادازعملکردرییس هیات بدمینتون استان، از حضور در این رقابت ها باز ماندند.

'سهیل بیگلری'عضو تیم بدمینتون کرمانشاه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی و رنکینگ کشوری قرار است در روزهای 28 و 29تیر در زنجان برگزار شود که برای شرکت دراین مسابقات ازمدتهاپیش تمرینات خود را آغاز کرده و آماده شرکت در این رقابت ها بودیم.

وی افزود: چند روز پیش به همراه دیگر اعضای تیم کرمانشاه نسبت به عملکرد ضعیف رییس ودبیر هیات بدمینتون استان انتقاد کرده و در نامه ای که به مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نوشتیم خواستار بررسی عملکرد رییس هیات در طی 12 سال حضورش در این مسند شدیم.

بیگلری تاکید کرد:در این نامه فقط به نقاط ضعف هیات اشاره کرده و هیچ توهینی به رییس و دبیر هیات بدمینتون نکرده ایم ولی در کمال تعجب، متوجه شدیم این کار ما باعث شده تا رییس هیات در تصمیمی بدون در نظر گرفتن زحمات ورزشکاران، اجازه اعزام تیم به مسابقات انتخابی تیم ملی را ندهد.

وی گفت: برای حضور در این مسابقات بیش از پنج ماه تمرین سخت و فشرده را پشت سر گذاشته بودم تا بتوانم با کسب مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات به عضویت تیم ملی بزرگسالان در آیم.

بیگلری افزود: دو روز پیش از ما خواسته شد تا ضمن عذرخواهی از رییس و دبیر هیات، در نامه کتبی اعلام کنیم که اشتباه کرده و از کرده خود پشیمانیم تا بتوانیم در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنیم ولی چون توهینی نکرده و حقایق را گفته بودیم این کار را انجام ندادیم.

رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه نیز در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار ایرنا گفت: مهمترین مسایل برای ک ورزشکار رعایت اخلاق و احترام به پیشکسوت است که متاسفانه اعضای تیم بدمینتون کرمانشاه این مهم را فراموش کرده و در اموری که ارتباطی به آنها ندارد دخالت کرده اند.

' شهریار رنجبر' با بیان اینکه اگر مسایل اخلاقی در ورزش رنگ ببازد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود، افزود: این افراد بدون هیچ دلیلی همه توفیقات هیات را در 12 سال اخیر زیر سوال برده اند.

وی تاکید کرد: با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به این افراد مهلت دو روزه ای دادیم تا ضمن پس گرفتن سخنان خود در خصوص عملکرد هیات بدمینتون، به اشتباهشان در ارسال نامه پی برده و به صورت کتبی این موضوع را اعلام کنند.

رنجبر با بیان اینکه شرایط اعزام تیم به مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان مهیا است، اظهار داشت: فقط در صورت اعتراف اعضای تیم به اشتباه خود ، آنها را به این مسابقات اعزام می کنیم.

وی یادآور شد: بعنوان رییس هیات نباید پاسخگوی وزرشکاران در خصوص عملکرد خود باشم بلکه باید به مسوولان اداره کل ورزش وجوانان و فدراسیون در این زمینه پاسخگو باشم.

رنجبر با اشاره به کسب موفقیت های زیاد هیات بدمینتون کرمانشاه در رده های سنی مسابقات قهرمانی کشور گفت: اینکه برخی ورزشکاران بواسطه ملی پوش بودن بتوانند خارج از وظایف خود به عملکرد مسوولان انتقاد کنند، رویه درستی نیست.ک/3

9102

تاریخ: 1391/4/27
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: