برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گنجویی: ساختار تنیس بانوان نیاز به بازنگری دارد

تهران - نایب رییس جدید بانوان فدراسیون تنیس گفت: ورزش بانوان به ویژه تنیس، نیاز به بازنگری در ساختار دارد و برنامه ریزی مناسب برای ارتقای این رشته نیز بسیار ضروری به نظر می رسد.

'مریم گنجویی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم تنیس بانوان ایران به دلیل استفاده از حجاب، امکان حضور در بسیاری از رقابت ها برایش میسر نبود و همین مساله، مانع از پیشرفت این رشته زنان در آسیا شده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور باید شرایط برای حضور بیشتر تیم های تنیس زنان در رده های مختلف سنی و ملی در مسابقات بین المللی و آسیایی فراهم شود تا تیم ها فرصتی برای محک توانایی های خود یافته و شناختی از سایر کشورها پیدا کنند.

این کارشناس ورزشی ادامه داد: همچنین برای اینکه تنیس زنان ایران بتواند در آسیا و رقابت های بین المللی زنگ تفریحی برای سایر تیم ها محسوب نشود، بایستی مسابقات داخلی با قدرت و قوت زیادی برگزار شود و بازیکنان به لحاظ تکنیکی و آمادگی فیزیکی در وضعیت خوبی قرار گیرند.

گنجویی، برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان و داوران را الزامی دانست و گفت: برای ارتقای سطح تنیس بانوان در ایران باید سطح علمی و ورزشی مربیان زن در سراسر کشور به روز و متناسب با دانش جهانی شود.

وی ادامه داد: هنوز برنامه هایم را اعلام نکرده ام اما می دانم در حال حاضر صحبت هایی برای اعزام تیم زیر 14 سال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی وجود دارد و امیدوارم ورزشکارانی از ایران در این رقابت ها حضور یابند.

ورزشی. ** 1828 ** 1589

تاریخ: 1391/4/27
موضوع: توپ و تور
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: