برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

اسبقیان: در باره حضور در المپیک تابع تصمیم وزارت ورزش هستم

تهران - سرپرست فدراسیون قایقرانی درباره اعزام رییس سابق این فدراسیون به المپیک لندن گفت:در رابطه با این بازیها منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح می دهم و تابع تصمیمات وزارت ورزش و جوانان هستم.

سیدمحمد شروین اسبقیان روز شنبه به ایرنااظهارداشت: به عنوان سرباز ولایت در خدمت ورزش ایران هستم و هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان بگیرد، اجرا می کنم.

وی درمورد حضور احمد دنیامالی رییس سابق فدراسیون قایقرانی در این بازیها، گفت:در جریان این کار نیستم، ولی احساس کردم که حضور من در این بازیها چندان مفید و لازم نیست و بدین منظور تصمیم گرفتم که به لندن نروم.

وی گفت:چنانچه رییس سابق فدراسیون قایقرانی به عنوان همراه به این بازیهای اعزام شود، تصمیمی است که وزارت ورزش و جوانان گرفته و قطعا به صلاح ورزش قایقرانی ایران است.

سرپرست فدراسیون قایقرانی گفت: قایقرانان المپیکی کشورمان در قالب دو گروه رویینگ، کانو و کایاک در روزهای دوم و یازدهم مرداد ماه جاری به منظور حضور در رقابتهای قایقرانی بازیهای المپیک 2012 لندن تهران را به قصد انگلیس ترک خواهند کرد .

سولماز عباسی ، آرزو حکیمی ، احمدرضا طالبیان و محسن شادی چهار قایقران المپیکی کشورمان هستند که سهمیه حضور در بازیهای المپیک 2012 لندن را کسب کرده اند.

اسبقیان درپایان گفت:امیدوارم که دراین ماه مبارک کاروان ورزشی جمهوری اسلامی در این بازیها با کسب مدال های رنگارنگ و سربلندی به کشور بازگردد.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/4/31
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: