برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

بابادیوند: ملی پوشان تنیس روی میز با آمادگی به لندن می روند

تهران - مربی تیم ملی تنیس روی میز ایران گفت: 'نوشاد عالمیان' و 'ندا شهسواری'باآمادگی کامل به بازی های المپیک 2012لندن اعزام می شوند.

مهرداد بابادیوند روزیکشنبه پیش از عزیمت تیم 2 نفره پینگ پنگ ایران به بازی های المپیک درباره تازه ترین وضعیت این بازیکنان افزود: هر2 بازیکن اعزامی به این رقابت ها آمادگی در حد مطلوب و خیلی خوب دارند و ما به این تیم بیش از تیم های دیگر امیدواریم.

وی درخصوص اردوها و دیدارهای تدارکاتی این 2 بازیکن نیز اظهارداشت:عالمیان در آخرین اردو دراتریش با بهترین بازیکنان اروپا تمرینات خوبی داشت ودرمسابقه آزمایشی نیز 'مایکل میز' قهرمان سوم جهان را شکست داد.

مربی تیم ملی تنیس روی میزادامه داد: پس از این مسابقه ها به وی استراحت دادیم و فشار تمرینات را کم کردیم و در مسابقه های باشگاهی نیز کمتر بازی کرد تا برای بازی های المپیک آماده تر باشد.

بابادیوند بابیان اینکه عالمیان تمامی برنامه هایی که به او داده بودیم رابه خوبی پشت سر گذاشته است،ادامه داد: نوشاد به لحاظ روحی و ذهنی درحال حاضر شرایط خوبی دارد و خستگی اش به دلیل مسابقه های متعدد و اردو ها دررفته و آماده است.

به گفته وی اگرشانس با عالمیان یار باشد و وی باقرعه مناسبی روبرو شود، به جمع 16 نفر صعود می کند.

به اعتقاد وی البته هیچ حریفی درالمپیک ضعیف نیست تمامی ورزشکارانی که توانسته اند به این بازی ها راه پیدا کنند قوی بوده و به طور حتم برای این رقابت ها برنامه دارند.

وی گفت: به هرحال ماامیدواریم عالمیان باعبور ازاین مرحله و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی طلسم عدم موفقیت ما در 4 دوره قبلی را بشکند که یک موفقیت بزرگ است.

وی معتقد است عالمیان 2 المپیک دیگر نیز می تواند برای ایران به میدان برود و ما نباید در اولین حضورش فشار زیادی به این بازیکن که سن کمی نیز دارد وارد کنیم.

مربی تیم ملی پینگ پنگ ایران گفت:عالمیان طرزتفکر عجیبی دارد ومعتقد است مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیست و می تواند مقابل قهرمان جهان نیز پیروز شود و این خود یک امتیاز است که این بازیکن آن را دارد.

بابادیوند درباره تدارکات ندا شهسواری نیز تصریح کرد: وی در مسابقات کاپ آسیا کره جنوبی شرکت کرد و سپس با بازیکنان مجارستانی که سبک های مختلف از جمله دفاعی، کنترلی و حمله ای داشتند اردوی مشترک برگزار کرد.

معتقدم این بازیکن شانسی برای کسب مدال وصعود به رده های بالایی ندارد. هرچند کسب سهمیه برای پینگ پنگ بانوان بسیارارزنده و ارزشمند بود.

ملی پوشان تیم تنیس روی میز ایران بامداد فردا به لندن عزیمت خواهد کرد.

ورزشی.**9144**1590

تاریخ: 1391/5/1
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: