برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

حسن نایبی: می خواهیم از عنوان قهرمانی مان دفاع کنیم

تهران - سرمربی تیم بسکتبال مهرآمین قزوین گفت: در صورتی که حامی مالی هزینه های تیم را بپذیرد برای دفاع از عنوان قهرمانی مان وارد زمین خواهیم شد.

'افسانه حسن نایبی'روزیکشنبه درگفت و گو باایرنا، افزود: حامی سال گذشته تیم بدون انجام کامل تعهدات و تسویه 30 درصد باقی مانده قرار داد بازیکنان ، از ادامه همکاری باتیم انصراف دادو مجبور شدیم دنبال حامی مالی جدید بگردیم.

وی ادامه داد: حامی مالی مناسبی برای تیم پیدا شده بود ، اما به محض ارایه هزینه ها که کاملا کارشناسانه و دقیق بود این حامی مالی نیز انصراف خود را اعلام کرد.

حسن نایبی گفت: تیم ما برای حفظ عنوان قهرمانی با توجه به گرانی قیمت دلار و استفاده از بازیکن خارجی نیاز به اعتباری معادل 350 میلیون تومان دارد، اما حامی مالی جدید می خواهد 100میلیون تومان هزینه کند.

این مربی با بیان اینکه قراراست استاندارقزوین و رییس هیات بسکتبال این استان با حامی مالی جدید مذاکره کنند، افزود: نتیجه این مذاکرات تا پایان این هفته مشخص می شود که اگرهزینه های تیم پذیرفته شود تمرینات ما به شکل رسمی آغاز می شود.

وی اضافه کرد: تمرینات بدنسازی، به صورت یک برنامه منظم از دو ماه پیش آغاز شده است و با توجه به دو ماه باقی مانده تا آغاز مسابقات قرصت کافی برای رسیدن به آمادگی مورد نظر فنی و فیزیکی داریم.

حسن نایبی بابیان اینکه با چندبازیکن داخلی و خارجی مذاکره کرده ایم، گفـت: حاسمیک مامی کویان از روسیه و راشیددت اودن سادیک از نیجریه بازیکنان خارجی سال قبل تیم هستند و اگر هزینه ها تامین شود برای همکاری با تیم آمادگی دارند.

رقابتهای لیگ برتر بسکتبال زنان کشور از پنجم مهرماه با حضور 16 تیم در قالب دو گروه آغاز خواهد شد.

در گروه A تیم های مهرآمین قزوین ،آرارات تهران ، تیام تهران ، نیکان ترابر تهران ،وحدت آریا تهران ، صابری تهران ، هیات بسکتبال سنندج و کیا تهران با هم رقابت خواهندکرد ودر گروه B نیز فولاد ماهان اصفهان ، گاز تهران ،هیات بسکتبال فارس ، شهرداری بندرعباس ،هیات بسکتبال کرمان، حجاب شیراز ، رشد دانه گرگان و دانشگاه آزاد تهران حضور دارند.

ورزشی **1828**1590

تاریخ: 1391/5/2
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: