برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دونده المپیکی ایران :هیچ نتیجه ای در المپیک قابل پیش بینی نیست

شهرکرد-دونده المپیکی ایران گفت:در المپیک هیچ نتیجه ای قابل پیش بینی نیست و پیش بینی برای کسب مدال بسیار سخت است.

'محمد ارزنده 'در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در المپیک همه ورزشکاران با آمادگی کامل شرکت می کنند و کسی نمی تواند نتیجه را به صورت دقیق پیش بینی کند.

به گفته وی،در المپیک لندن 2012 کسانی که از شرایط آمادگی بدنی و شرایط روحی بهتری برخوردار باشند نتایج قابل قبولی تر خواهند گرفت.

وی در خصوص میزان آمادگی خود برای بازی های المپیک لندن گفت:تمرینات خوبی داشته ام اما نمی توانم به راحتی قول مدال بدهم.

ارزنده یادآور شد:همه ورزشکاران پرش طول رقبای اصلی من می باشند و نمی توان به صورت دقیق از ورزشکاری به عنوان شانس اصلی مدال نام برد.

وی با اشاره به عدم موافقت کمیته ملی المپیک با اعزام زود هنگام به دهکده المپیک،گفت:به دلیل تغییر اقلیمی و آب و هوایی اعزام زود هنگام ورزشکاران ضروری است.

به گفته وی، چهارمحال و بختیاری در ارتفاع قرار دارد ولی لندن در ارتفاع پایین تر از سطح دریاست که برای جبران این شرایط آب و هوایی ورزشکار باید یک هفته زودتر به مسابقات المپیک اعزام شده باشد.

ارزنده عدم اعزام مربی خود به لندن را یکی از مشکلات خود دانست و گفت:متاسفانه به اعزام مربی به لندن موافقت نشد به همین دلیل از نظر روحی این مساله بر روی من تاثیر گذار است.

وی در خصوص اظهار نظر برخی از کارشناسان دوومیدانی که معتقدند،ارزنده در برخی میادین بین المللی استرس بالایی دارد گفت:این مساله قابل قبول نیست و همیشه شرایط خوبی در مسابقات بین المللی داشته ام.

ارزنده یادآور شد:فدراسیون دوومیدانی در این چند روز قبل از اعزام به بازی های المپیک حمایت های خوبی از دوومیدانی کاران داشته است.

سی امین المپیک جهانی از ششم مردادماه در شهر لندن انگلستان آغاز می شود.

ورزشی**7359**1440

تاریخ: 1391/5/7
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: