برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

محسن شادی و سولمازعباسی باید تمام توان خود را در المپیک به کار گیرند

ارومیه - رئیس کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی، حضور محسن شادی و سولماز عباسی به عنوان دو نماینده شایسته ایران در بازیهای المپیک 2012 لندن را مایه مباهات خواند و افزود: این دو ورزشکار باید تمامی توان خود را برای اعتلای نام ایران به کار گیرند.

عباس شادمان روز شنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: محسن شادی در رشته رویینگ تک نفره سنگین وزن آسیا ساعت 4 بعد از ظهر امروز در استادیوم (Eton Dorney) لندن به مصاف حریفان می رود که جریان کامل آن از شبکه سوم سیما پخش می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به آمارها و زمانهای ثبت شده محسن شادی از بین 33 ورزشکار راه یافته به رقابتهای المپیک با ثبت زمان 6 دقیقه و 59 ثانیه به عنوان سیزدهمین ورزشکار سهمیه المپیک گرفته است.

وی افزود: شادی پیش از این در سبک وزن پارو می زد و فقط مدت 9 ماه است که در دسته سنگین وزن پاور می زند.

شادمان ابراز امیدواری کرد با توجه با بروز مشکلات روحی و روانی که اخیرا برای این ورزشکار پیش آمده، با شایستگی های که از شادی سراغ داریم بتواند با بالا آمدن از گروه خود، جزو 12 نفر برتر قرار گیرد.

شادمان افزود: محسن شادی در گروه 2 این مسابقات با حریفانی از مکزیک، برزیل، چین، کوبا و هندوستان همگروه است.

وی افزود: با توجه به تمرینات و اردوهای تدارکاتی خوبی که زیر نظر مربیان تراز اول جهان انجام شده امیدواریم محسن شادی و سولماز عباسی مزد زحمات چندین ساله خود را در المپیک کسب کنند.

وی ادامه داد: رقابت سولماز عباسی دیگر نماینده شایسته کشورمان نیز ساعت 5 بعد از ظهر امروز آغاز می شود.

شادمان افزود: چشم انداز اصلی ما حضور شایسته در مسابقات آسیایی ایچون کره جنوبی و المپیک چهار سال آینده است.

محسن شادی قهرمان مسابقات زیر 21 سال جهان متولد سال 67 از شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی است و یکی از مستعدترین ورزشکاران تاریخ ایران است.

شادی پس از درخشش در رقابت های مختلف داخلی و آسیایی در سال 2008 و 2009 به ترتیب مدال طلای مسابقات بلاروس و جمهوری چک را در رشته روئینگ سبک وزن تک نفره به دست آورد.

محسن شادی در رقابت های آسیایی گوانگژو چین توانست نخستین مدال طلای آسیایی این رشته را برای کاروان ورزشی کشورمان به ارمغان آورد.

7126/581

تاریخ: 1391/5/7
کلمات کلیدی: ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: