برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کایاک سواران المپیکی ایران راهی لندن می شوند

تهران - تیم ملی آبهای آرام اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک لندن متشکل از 2 قایقران و 2 مربی بامداد روز چهارشنبه ( 11 مرداد ماه جاری ) راهی لندن می شود.

به گزارش ایرنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی،احمدرضا طالبیان و آرزو حکیمی نمایندگان کشورمان در مسابقات المپیک لندن هستند.

قایقرانان کشورمان روز چهارشنبه عازم لندن می شوند تا مسابقات خود را از روز شانزدهم مرداد ماه جاری در دریاچه 'اتون دورنی' آغاز کنند.

این مسابقات اولین حضور قایقرانان آبهای آرام کشورمان در المپیک خواهد بود.

آرزو حکیمی نیز به عنوان جوان ترین عضو کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات در رقابت های قایقرانی بازیهای المپیک لندن شرکت می کند.

ایرج اقلیمی به عنوان مربی طالبیان و 'ویچسلاو یولداشف' به عنوان مربی حکیمی راهی این مسابقات می شوند.

احمدرضا طالبیان در این رقابت ها در ماده کایاک یک نفره 1000 متر مردان با حریفانی از ایسلند، استرالیا، تونس، مصر، چین، کوبا، فرانسه، ایتالیا، کانادا، سوئد، نروژ، آلمان، بلاروس، صربستان، بلغارستان، انگلیس و نیوزلند رقابت خواهد کرد.

آرزو حکیمی نیز در کایاک یک نفره 200 متر بانوان با رقبایی از نیوزلند، لهستان، ژاپن، پرتغال،انگلیس، روسیه، مجارستان، اسپانیا، آلمان، فنلاند، اسلوونی، سوئد، اوکراین، ایتالیا، استرالیا، کوبا، آمریکا، چین، سنگاپور، ازبکستان، آفریقای جنوبی و تونس مسابقه خواهد داد.

مسابقات آبهای آرام بازیهای المپیک لندن از روز شانزدهم مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا روز بیست و یکم مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ورزشی ** 1587 **1440

تاریخ: 1391/5/8
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: