برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

کسب سهمیه المپیک نشان از رشد ورزش شمشیربازی ایران است

همدان - مربی ارمنستانی ورزش شمشیربازی در استان همدان گفت: کسب سهمیه المپیک، نشانگر رشد ورزش شمشیربازی ایران است و امروزه این کشور به یکی از قدرت های آسیا تبدیل شده است.

'آرمن ناواساردیان' که دارنده سه مدال جهانی در رشته شمشیربازی است، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: کشور ایران برای نخستین بار یک سهمیه در بازی های المپیک لندن دارد و این در حالی است که امسال کشور ارمنستان با وجود پیشینه مدال آوری در این رشته، نماینده ای در بازی های المپیک لندن ندارد.

وی بیان داشت: امروزه کشور ایران همتراز با کشورهایی نظیر ژاپن و کره جنوبی توانسته به عنوان یکی از قدرت های شمشیربازی قاره آسیا تبدیل شود و قطع به یقین این روند رو به رشد در بازی های المپیک آینده درخشان تر خواهد بود.

این مربی ارمنستانی با تاکید بر رشد و شکوفایی رده های سنی پایه رشته شمشیربازی گفت: کشور ایران اگر می خواهد در این رشته در سال های آینده به موفقیت برسد باید در رده های سنی پایه، سرمایه گذاری خوبی داشته باشد.

این مربی ارمنستانی خاطرنشان کرد: کشور ایران در بازی های المپیک 2016 می تواند حداقل سه نماینده داشته باشد و باید تا شروع المپیک بعدی، برنامه ریزی اساسی در این رشته صورت گیرد.

وی ضمن ابراز رضایت از حضورش در استان همدان گفت: شمشیربازی استان همدان از امکانات خوبی برخوردار است و مهم تر از همه اینکه استعدادهای بالقوه ای در این استان وجود دارد و در حال حاضر در اردوهای تیم ملی ورزشکاران زیادی داریم.

این مربی سازنده ارمنستانی خاطرنشان کرد: در استان همدان شمشیربازان مستعدی نظیر سامان آزادیان، حسام همدانی و علیرضا سلیمانی فعالیت دارند که هر سه بسیار با هوش و پرتلاش هستند.

وی افزود: به طور حتم شمشیربازان همدانی می توانند آینده بسیار خوبی برای این استان رقم بزنند و در صورتی که برنامه ها به همین روال طی شود در المپیک بعدی، استان همدان می تواند دارای سهمیه باشد.

7520/575

ورزشی. ** 1589 **

تاریخ: 1391/5/8
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: