برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

روشن پور:کمیته ملی المپیک به بی برنامگی فدراسیون دوچرخه سواری توجه نکرد

تهران - کارشناس فنی کمیته ملی المپیک در باره عملکرد دوچرخه سواران در لندن گفت: دوچرخه سواری ایران در چهار سال گذشته برنامه مناسبی نداشت و کمیته ملی المپیک به گزارش ها در این باره توجه نکرد.

منوچهر روشن پور روز پنجشنبه به ایرنا فزود: در گزارش های خود به کمیته ملی المپیک بحث نبود برنامه ریزی از سوی فدراسیون دوچرخه سواری را اعلام کردم ولی توجهی به آن نشد.

وی افزود : دوچرخه سواری باید از چند مربی آشنا با مسائل روز این رشته سود می برد که متاسفانه این کار به صورت مفید انجام نشد .

کارشناس فنی کمیته ملی المپیک افزود : در گذشته دوچرخه سواران کشورمان در رشته 4کیلومتر تعقیبقی تیمی شرایط خوبی داشتند،‌ ولی متاسفانه در این رشته هم به مرور ضعیف شدیم و هم اکنون در این رشته حرفی در سطح آسیا نداریم .

وی گفت:فدراسیون دوچرخه سواری بایدازمربیان تخصصی در رشته های پیست و جاده استفاده می کرد و حضور این مربیان برای دوچرخه سواری ایران یک ضرورت بشمار می رود.

روشن پور گفت: استعدادهای خوبی در دوچرخه سواری وجود دارد و وظیفه تمامی مسوولان ورزش شناسایی آنان و جذب این افراد به این رشته است.

وی اظهار کرد:باید برای بازیهای المپیک آینده ازهم اکنون برنامه ریزی کرد و برنامه های تدوین شده را به اجرا گذاشت.

روشن پورحضور دوچرخه سواران ایران در باشگاه های اروپایی را مفید برشمرد و اظهار داشت : این حرکت خوبی است ولی نیازمند زمان است . با حضور بیشتر دوچرخه سواران کشورمان درباشگاه های اروپایی و کسب تجربه آنان می توانند تحولی مثبت برای دوچرخه سواری کشور فراهم آورند.

وی درپایان اظهار امیدواری کرد که تغییرات اخیر درسطح مدیریت این فدارسیون بازنگری کلی در این رشته شود و نقاط ضعف برطرف و شرایط حضور دوچرخه سواران در میادین بین المللی ارتقاء یابد.

در مسابقات دوچرخه سواری المپیک لندن علیرضا حقی در تایم تریل انفرادی رتبه سی و ششم دربین سی وهفت نفر و مهدی سهرابی رتبه یکصد و سیزدهم در جاده را بدست اوردند و دو نفر دیگر نیز به نام های امیر زرگری و حقی در جاده به پایان خط نرسیدند.

ورزشی ** 1587 **1590

تاریخ: 1391/5/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: