برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

احمد رضا طالبیان: هدفم رسیدن به فینال کایاک 1000 متر است

لندن - 'احمد رضا طالبیان' نماینده کشورمان در مسابقات 1000 متر کایاک یک نفره المپیک لندن گفت: هدف اصلی ام در بازیهای المپیک، رسیدن به فینال مسابقات است.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون در اوج آمادگی قرار دارم و امیدوارم بتوانم در میان هشت فینالیست المپیک قرار بگیرم و اگر این اتفاق بیفتد بهترین نتیجه برای من خواهد بود.

وی اظهارداشت: تمرینات و اردوهای تدارکاتی خوب و فشرده ای را پشت سرگذاشته ام و این اردوها بویژه در ماههای اخیر بسیار خوب و موثر بوده است.

طالبیان گفت: طبیعتا مسئولان فدراسیون قایقرانی هم با توجه به حمایت هایی که از من و آرزو حکیمی نماینده کشورمان در کایاک یک نفره خانم ها کرده اند، انتظار نتیجه ای خوب را دارند و ما هم همه تلاش مان را برای تحقق این خواسته انجام خواهیم داد.

وی افزود: برای کسب آمادگی بیشتر چند ماه پیش در مسابقات کاپ جهانی هم شرکت کردم که با توجه به حضور اکثر سهمیه داران المپیک لندن در آن مسابقات، فرصت مناسبی برای محک زدن توانایی های خودم به دست آوردم.

وی اظهارداشت: همه شرکت کنندگان در بازیهای المپیک از کایاک سواران درجه اول جهان هستند ولی من هم در این مسابقات دست بسته نخواهم بود و با توجه به شناختی که از حریفان پیدا کرده ام، بسیار امیدوارم که به فینال 1000 متر راه پیدا کنم.

طالبیان روز دوشنبه شانزدهم مردادماه نخستین مسابقه خود را در دریاچه 'اتون دورنی' برگزار خواهد کرد.

اروپام**345

تاریخ: 1391/5/13
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: