برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

تیم ملی اسکی روی چمن برای شرکت در مسابقه های جهانی در دیزین اردو زد

کرج - تیم ملی اسکی روی چمن بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقه های جهانی این رشته ورزشی، امروز (شنبه) در پیست بین المللی اسکی دیزین اردو زد.

رییس فدراسیون اسکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: 20 اسکی باز در این اردوی آماده سازی شرکت دارند که پنج نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.

'عیسی ساوه شمشکی' افزود: سیدجواد صید سرمربی، محمود غلامی و سیدنظام صید به عنوان مربیان، هدایت تیم ملی اسکی روی چمن بزرگسالان ایران را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های در دست اجرا و انجام برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر انتظار است بتوانیم در مسابقه های جهانی که از روز دوم شهریور ماه به مدت چهار روز در پیست بین المللی اسکی دیزین کرج برگزار می شود، رتبه خوبی را بدست آوریم.

وی یادآور شد: تا کنون اسکی بازان 10 کشور جهان به این مسابقه ها دعوت شده اند که تا کنون کشورهای آلمان، ایتالیا، اتریش، تایوان، هندوستان و ژاپن برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.

حدود 10 هزار اسکی باز در رشته ها و گروه های مختلف سنی در 15 استان صاحب اسکی کشور ساماندهی شده اند که 30 درصد آنان را بانوان تشکیل می دهند.ک/3

694/ 692 /1600/

ورزشی. ** 1589 **

تاریخ: 1391/5/14
کلمات کلیدی: ، ، ،
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: