برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

دهکده گنج نامه همدان به مدال آوران المپیک یک سال خدمات رایگان می دهد

همدان - رییس هیات مدیره دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنج نامه همدان گفت: این دهکده به مدال آوران بازی های المپیک 2012 لندن، یک سال خدمات رایگان هدیه می کند.

'سعید ترابیان' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهکده گنج نامه در راستای ارج نهادن به تلاش و افتخارآفرینی مدال آوران ایرانی بازی های المپیک 2012 لندن، به قهرمانان و خانواده آنان، یک سال استفاده رایگان از خدمات مختلف این دهکده را به عنوان جایزه اهدا می کند.

وی اظهار داشت: دهکده گنج نامه همدان، همواره یکی از حامیان اصلی ورزش در کشور بوده و همه ساله با فعالیت تیمداری و حمایت مالی از رشته های مختلف، اهمیت خاصی برای ورزشکاران قائل بوده است.

ترابیان اضافه کرد: در همین راستا، تمامی قهرمانان رشته های مختلف تیم های ملی ایران در بازی های المپیک 2012 لندن می توانند از خدمات دهکده گنج نامه شامل تله کابین، سورتمه، تیرول، پل معلق، سکوی پرش بانجی جامپینگ، کافی شاپ، تعادل هوایی، شهر بازی و دیگر امکانات که هر یک در خاورمیانه بی نظیر هستند، استفاده رایگان به همراه خانواده خود داشته باشند.

رییس هیات مدیره دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنج نامه همدان با تاکید بر لزوم توجه به پیشرفت ورزش بانوان یادآور شد: بانوان المپیکی که بهترین نتیجه را کسب کنند نیز بدون احتساب مقام می توانند از این امکانات برخوردار شوند.

وی یادآور شد: هماهنگی لازم برای اعطای این خدمات با فدراسیون های ورزشی در حال انجام است و قهرمانان و خانواده آنان در قالب معرفی نامه می توانند به شهر همدان سفر کرده و ضمن دیدن صدها اثر تاریخی و گردشگری استان همدان، میهمان ویژه دهکده تفریحی، فرهنگی، ورزشی گنج نامه همدان باشند.

7520/575

ورزشی. ** 1589 **

تاریخ: 1391/5/14
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: