برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

گزارش خبرنگار مهر از لندن/اسبقیان: به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی به لندن آمده‌ام

سرپرست فدراسیون قایقرانی که اختلافات ماه‌های اخیر فدراسیون او زبانزد شده است در مورد دلیل حضورش در لندن گفت: به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی به لندن آمده‌ام.

شروین اسبقیان که روز یکشنبه با حضور در سالن محل برگزاری مسابقات کشتی فرنگی، یکی از تماشاگران مبارزات حمید سوریان بود در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به لندن در مورد دلیل حضورش در این بازی‌ها گفت: به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی به لندن آمده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، اسبقیان در حالی خود را به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی معرفی کرد که قبل از بازی‌های المپیک فدراسیون جهانی تاکید کرده بود از نگاه آنها احمد دنیامالی، سرپرست این فدراسیون است و تنها با تایید وی قایقرانان ایران اجازه حضور در المپیک را دارند.

اسبقیان در مورد آخرین وضعیت قایقرانان ایران نیز گفت: خوشبختانه همه قایقرانان ما در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم که طالبیان بتواند در مسابقه روز دوشنبه نتییجه خوبی بگیرد.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در واکنش به این موضوع که "گفته می‌شود پس از اینکه اجازه داده نشد شما به عنوان سرپرست فدراسیون قایقرانی به لندن سفر کنید، از فدراسیون قهر کردید"، گفت: نه چنین چیزی صحبت ندارد و من قهر نکرده‌ام.

شروین اسبقیان در پاسخ به این پرسش که "شما الان باید کنار قایقرانان باشید در سالن کشتی چه می‌کنید؟"، گفت: به هر حال شرایط کشتی‌های حمید سوریان حساس است و ما هم آمدیم تا مسابقات او را ببینیم.


تاریخ: 1391/5/16
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی: